باریج خانه دوم من است

[ad_1]

ایسنا/ اصفهان باریج اسانس کاشان بازیکن قدرتمند تیم والیبال بانوان گفت: دیدار سخت و مهمی در پیش روی ذوب آهن داریم و تمام تلاشمان برای پیروزی در خانه است.

آیتک سلامت در گفت وگو با ایسنا، درباره بازی مهم و حساس تیمش مقابل ذوب آهن اظهار کرد: در دیدار اول عملکرد بسیار خوبی داشتیم و بعد از هر بازی با توجه به تحلیلی که کادر فنی این تیم انجام داد، عملکرد آنها را ارتقا می دهیم با قدرت به مصاف زمین رفت، بازی با ذوب آهن هم همینطور خواهد بود.

وی افزود: ذوب آهن تیمی باتجربه و بسیار خوش بازی است، بازیکنان آن سال ها در کنار هم بازی می کردند، بنابراین هماهنگی و تجربه بسیار بالایی دارند، تمرینات خوبی هم انجام دادیم و سعی می کنیم از امتیازات بازی خانگی نیز استفاده کنیم. “

قدرت بانوان تیم باریج اسانس قرار گرفتن تیم های ملی با کیفیت در تمامی تیم های لیگ را به نفع والیبال بانوان دانست و افزود: پیش از این رقابت اصلی به دلیل تمرکز تیم های ملی در یک یا دو تیم بود. بین دو تیم اما طبق قانونی که فدراسیون طی دو فصل گذشته به تصویب رساند، نمایندگان در تمامی رده ها تقسیم شدند و این امر علاوه بر افزایش کیفیت مسابقات باعث رقابت چند تیم شد.

وی با تقدیر از حمایت های مدیران باری اسانس گفت: بارها گفته ام باریج اسانس خانه دوم من است زیرا آرامشی وجود دارد که هر بازیکنی به آن نیاز دارد و مدیران و مسئولان باشگاه به هر امیدی که بتوانیم حمایت های لازم را انجام داده اند. آنها مسئول عشق و اعتماد خود هستند.

سلامت همچنین حضور کمپدل را به نفع والیبال بانوان دانست و خاطرنشان کرد: قطعا حضور مربی باکیفیتی می تواند مانند ولاسکو که والیبال مردان را متحول کرد با توجه به ظرفیت و پتانسیل والیبال ما راهگشای بخش بانوان باشد. برای حمایت و ایجاد امکانات مورد نیاز آنها و امیدوارم در اختیار آنها قرار گیرد.

انتهای پیام/

[ad_2]
Source link

درباره ی admin_asooweb

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *