بغض فلور نظری از یادآوری خاطرات مادرانه

[ad_1]

وی با بیان اینکه مایه تاسف است که زنان به دلیل جرایم غیرعمد زندانی می شوند، افزود: وقتی رهبری این خانم از خانه حذف می شود همه چیز به هم می ریزد.

فلورا نظری – بازیگری که شب گذشته (یکم بهمن) مهمان برنامه «مهربانو» به نقل از ایسنا بود، در ابتدای پخش زنده خود با بیان اینکه در لاهیجانا متولد شده است، گفت: خاطرات بسیار خوبی از مادربزرگ عزیزم دارم. ، خدا رحمتش کند تابستان سه ماه گیلان بودم، مادربزرگم خانه خیلی بزرگ و سرسبزی داشت و در مدرسه گفتم مادرم در پارک زندگی می کند!

وی افزود: مادربزرگم بسیار طلایی بود و همیشه با خانواده، اقوام و کارش آشتی داشت. من از اون چیز های زیادی یاد گرفتم.

این بازیگر یادآور شد: مادربزرگم خیلی خوب و باصفا بود و خیلی راحت گذشت. وقتی درگذشت، به شدت بیمار شد و تعادل خانواده اش به هم خورد. بعد مادر خودم؛ هرچه در زندگی دارم از مادرم است.

نظری با اشاره به پویایی برنامه آزادی زندانیان و فعالیت های خود در این زمینه، تاکید کرد: وقتی مادر در خانه نباشد به نظر می رسد مدیریت خانواده مختل می شود. من کار بیرون و تکلیف داشتم و باید هر دو را برنامه ریزی می کردم.

وی با اشاره به بررسی های بی محل که منجر به بازداشت این زنان شد، افزود: تا زمانی که اصلاً قوانین را نمی دانستند. من می خواهم اگر چیزی را نمی دانیم بپرسیم تا با چنین عواقبی مواجه نشویم.

نظری که از خاطرات مادرانه خود متنفر بود، گفت: روحیه من این است که مادران برایم خیلی مهم هستند. من بچه ها را خیلی دوست داشتم، وقتی پسرم به دنیا آمد من هم دانشجو بودم. وقتی مریض بود باور نمی کنید، امتحان داشتم، مالیدمش و طاقت نیاوردم و مریض بودم، اما داشتم یاد می گرفتم. من فرزندم را دوست دارم و عشقی را که مادربزرگ و مادرم به من داشتند، به پسرم نیز می‌کنم.

بازیگر «خانه به دوش» تاکید کرد: همیشه احساس می کنم او هیچ تعهدی برای جبران کارهایم ندارد، چرا که این کار را با عشق انجام دادم و اساساً آدمی هستم که دنبال جبران نیستم. من اگر کسی را دوست دارم دنبال وزنی نیستم که یک کیلو دوست داشتم و یک کیلو عشق را باید ببینم! من عاشق بچه ها هستم و اگر بچه دار نمی شدم حتما بچه ها را از پرورشگاه می آوردم. قد بلندتر شدن کودک بسیار جذاب است و انسان مقدار کمی از خلقت را می بیند.

نظری در پاسخ به پورابراهیم که به مشکل فراموشی سختی های بچه دار شدن و دوباره مادر شدن اشاره کرد، گفت: مادر شدن سخت اما شیرین است. هر وقت فرزندت را می بینی خدا را شکر می کنی که به این مقام رسیده ای و مادر چنین بچه ای هستی.

انتهای پیام/

[ad_2]
Source link

درباره ی admin_asooweb

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *