ترازو خانگی آشپزخانه؛ معرفی ۱۵ مدل از پرفروشترین و بهترین ترازو دیجیتال – درجه

ترازو خانگی آشپزخانه؛ معرفی ۱۵ مدل از پرفروشترین و بهترین ترازو دیجیتال – درجه

بیشتر خریداران از کیفیت ترازو خانگی آشپزخانه بالای بدنه و ظاهر زیبای این ترازو راضی هستند و دقت اندازهگیری را خوب میدانند. این ترازو از خریداران خود از ۵ستاره، ۴,۳ ستاره دریافت کرده است و در بازار با قیمت حدود ۵۶۰هزار تومان ترازو خانگی آشپزخانه (آذر ۱۴۰۰) فروخته میشود. حافظه این ترازو میتواند تا ۸۰۰ نتیجه وزنگیری ۱۶ کاربر مختلف را در خود ذخیره کند. نشانگر باقی مانده باتری بکار رفته در محصول میتواند شما را از میزان انرژی باقی مانده ترازو خانگی آشپزخانه در باتری مطلع سازد. ترازو دیجیتال طرح دار 4 میل دارای نشانگر دیجیتالی خوانا و با کیفیتی است که مقدار وزن را بصورت دقیق نمایش میدهد.

 

این ترازو دارای مزیت های بیشتری نسبت به ترازو های ترازو خانگی آشپزخانه هم رده می باشد که می توان به شیشه سکوریت 8 میلی متری آن ، نشانگر دقیق دمای محیط ، سیستم روشن شدن سریع ، نمایش میزان باطری دستگاه و … همچنین این محصول با داشتن سیستم خاموشی خودکار از هدر رفت انرژی باتری جلوگیری نموده و عمر استفاده ار باتری را افزایش میدهد. به طوریکه اگر شما از ترازو استفاده کنید و آن را کنار بگذارید بعد از 5 دقیقه به طور خودکار خاموش ترازو خانگی آشپزخانه میشود تا به عمر باتری کمک کند.این ترازو شامل استاندارد CE نیز میباشد. این کار سبب می شود عمر قطعات داخلی دستگاه افزایش یابد.

 

ترازو خانگی آشپزخانه

دقت ترازو: یکی از مهمترین اصل در خرید ترازوست و با واحد ترازو خانگی آشپزخانه گرم بیان می شود. مشخصات فنی. – با صفحه شيشه ای – دقت بسيار بالا – كيفيت بي نظير – وسيله ای الزامی برای كسانيكه به سلامتی و تناسب اندام خود می انديشند. یکی از ملزومات داشتن تناسب اندام، داشتن وزن مناسبترازو خانگی آشپزخانه  است و برای تحقق این امر سنجشترازو خانگی آشپزخانه  و کنترل مداوم وزن امری ضروری است. و تا وزن 150 کیلوگرم را تحمل میکند که عمل وزن کشی را برای افراد سنگین وزن فراهم کرده است. به دلیل استقامت بالا ، این ترازو مناسب برای وزن کشی دقیق کالاهای سنگین است .

• وسایل بسیار سنگین را بر روی کفه ترازوی دیجیتالترازو خانگی آشپزخانه  قرار ندهیم. در طراحی این نوع ترازو، معمولاً یک کاسه بر روی پایه ای نازک و باریک سوار شده است و به واسطه آن به بدنه می رسد. شیشه این ترازو از نوع طرحدار است و یک تصویر زیبا از شهر نیویورک ترازو خانگی آشپزخانه بر روی سطح این ترازو نقش بسته است. روی ترازو فقط لوگوی شرکت شیائومی (Mi) دیده میشود و بخش بالایی بدنه از استیل منگنز ساخته شده است که علاوه بر ترازو خانگی آشپزخانه دوام و استحکام بالا، قابلیت ارتجاعی دارد. این محصول وزن را بر حسب واحد کیلوگرم و پوند نمایش میدهد.

 

درباره ی admin_asooweb

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *