ترموستات سه رله کرل PJEZS0000L چگونه کار می کند

 

مارکو

در حالی که دماسنج ابزاری برای خواندن دمای اتاق است، ترموستات سه رله کرل PJEZC0000L قادر به کنترل آن است. چه روی دیوار باشد و چه روی دیگ، این صفحه کنترلی برای تنظیم دمای خانه شما ضروری است. بیایید نگاهی عمیق‌تر به چیستی ترموستات، انواع ترموستات‌ها و نحوه عملکرد آن‌ها بیندازیم.

ترموستات چیست؟
چگونه دمای خانه خود را کنترل می کنید؟ امروزه گزینه‌های زیادی وجود دارد، از برنامه‌های تلفن هوشمند گرفته تا شماره‌گیر دمای سنتی. اینها همه اشکال ترموستات هستند. در هسته خود، ترموستات به سادگی کنترل هایی است که برای تنظیم دما در یک سیستم گرمایش استفاده می شود. شما می توانید دمای دلخواه را تنظیم کنید و ترموستات کار می کند تا اتاق یا دیگ شما را در این سطح مطلوب نگه دارد. اگر دمای خانه شروع به کاهش کند، یک ترموستات گرمایش را روشن می کند تا گرم شود. پس از اینکه دمای داخلی به نقطه تنظیم رسید، ترموستات کار می کند تا گرمایش را خاموش کند تا از گرم شدن بیش از حد شما جلوگیری کند.

در این چارچوب اساسی، تعدادی ویژگی و گزینه وجود دارد:

برخی از ترموستات ها بی سیم هستند و با باتری کار می کنند
برخی دیگر با سیم به خود دیگ وصل می شوند.
ترموستات‌های قابل برنامه‌ریزی از یک برنامه زمان‌بندی ترموستات سه رله کرل PJEZS0000L برای اجرای گرمایش در زمان‌های خاصی از روز استفاده می‌کنند.
ترموستات های هوشمند یاد می گیرند و با روال شما سازگار می شوند
در اینجا می توانید تفاوت بین ترموستات های قابل برنامه ریزی و هوشمند را بیابید.

تعمیرات کم هزینه بویلر توسط مهندسین خبره
خرابی غیرمنتظره؟ نگران نباشید، کارشناسان ما در کوتاه ترین زمان آن را تعمیر خواهند کرد. سپس از هرگونه خرابی آینده برای 12 ماه آینده محافظت خواهیم کرد.

در اینجا اطلاعات بیشتری کسب کنید

انواع ترموستات
ترموستات ها در شکل ها، اندازه ها و سبک های مختلفی تولید می شوند. دو نوع اصلی ترموستات دیجیتال و مکانیکی هستند. اینها از چند جهت کلیدی متفاوت هستند. امروزه بیشتر ترموستات های جدید دیجیتال یا الکترونیکی هستند. ترموستات های دیجیتال دارای اجزای داخلی هستند که قادر به ارائه واکنش دقیق و پاسخگو به دمای اتاق هستند. حسگرهای الکترونیکی دمای فعلی داخلی را می‌خوانند و می‌توانند گرمایش را بر این اساس تنظیم کنند و اتاق را در یک درجه از تنظیم هدف نگه دارند.

درباره ی admin_asooweb

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *