تفاوت هاست لینوکس با هاست وردپرس لیموهاست چیست؟

[ad_1]

انتخاب همیشه سخت است، به خصوص اگر انتخاب میان چند گزینه‌ی خوب و با مزایا باشد.

به گزارش ایسنا بنابر اعلام لیموهاست، انتخاب سرویس هاست میان برنامه‌های میزبانی وب وردپرس و هاست لینوکس لیموهاست یکی از همین نوع انتخاب‌های سخت است. در این مقاله با بررسی مزایا و معایب هر یک از این سرویس‌ها و ارائه‌ی رهنمودهایی برای سنجش نیاز کسب و کارتان، همراه شما خواهیم بود، تا به سادگی بهترین و موثرترین سرویس را برای وبسایت‌تان انتخاب کنید.

مزایای مشترک سرویس‌های میزبانی وب لینوکس لیموهاست و هاست وردپرس

جالب است بدانید هردوی این سرویس‌ها سیستم‌عامل رایانه‌ یکسانی دارند و با این وجود هر یک از سرویس‌های میزبانی، مزایای خاص خود را دارند. اما ما تلاش کرده‌ایم تا برخی از اساسی‌ترین نیازهای مشترکان را در تمام پلن‌ها ارائه کنیم. اجازه بدهید برخی مزایای مهم و مشترک میان این دو سرویس را بررسی کنیم تا با خیال راحت به سراغ تفاوت‌ها بروید:

  • گواهی SSL  رایگان در میزبانی وب لینوکس وردپرس و سرویس وردپرس

با توجه به این که در صورت عدم دریافت این گواهی، مرورگرها سایت شما را به عنوان یک سایت غیرایمن به کاربران معرفی می‌کنند و در برخی موارد از ورود به سایت جلوگیری می‌کنند، این فاکتور امنیت مهم به صورت رایگان در اختیار تمامی مشترکان ـ اعم از مشترکان سرویس میزبانی وب لینوکس لیموهاست و هم چنین سرویس میزبانی وردپرس ـ قرار داده می شود تا تمام وبسایت‌ها بتوانند امنیت را به کاربرانشان هدیه کنند.

  • بک آپ گیری منظم و خودکار

وب‌سایت‌ها همواره در حال تغییرات خواسته‌ یا ناخواسته‌ای هستند. ممکن است در صورتی که با یک ارور جدی مواجه شوید، از بک آپ گیری غافل شوید و بخواهید فورا َ خطا را برطرف کنید. یا این که تغییری ناخواسته یا عاملی خارجی باعث شود نیاز پیدا کنید سایت را به آخرین نسخه بازگردانی کنید. ما از این ضرورت آگاه هستیم و در تمام سرویس‌ها به صورت هفتگی یا حتی روزانه، بسته به نوع پلن هاستینگ لینوکس لیموهاست یا سرویس میزبانی وردپرس از سایت شما نسخه‌ی پشتیبان تهیه می‌کنیم. یعنی در بدترین حالت شما به تمام بک‌آپ‌های هفتگی تان دسترسی دارید و کافی است آن را از ما بخواهید.

تفاوت هاست لینوکس با هاست وردپرس لیموهاست چیست؟

  • پشتیبانی ۲۴ ساعته از مشترکان میزبانی وب لینوکس و وردپرس لیموهاست

با هریک از پلن‌های هاست وردپرس لیموهاست یا سرویس لینوکس که مشترک ما شوید، از پشتیبانی ۲۴ ساعته برخوردار خواهید شد. یعنی تیم کارشناسان فنی ما در هر ساعتی از شبانه روز حاضر خواهند بود تا تیکت‌ها و تماس‌های شما را پاسخ دهند. و هر سوال یا مشکلی را برایتان برطرف کنند.

تفاوت هاست لینوکس با هاست وردپرس لیموهاست چیست؟

  • ترافیک نامحدود

اگر میزان حجمی که کاربران شما در مجموع، دانلود و آپلود می‌کنند، سقفی داشته باشد؛ با مشکل کاهش سرعت یا قطعی سایت مواجه خواهید شد. این مسئله علاوه بر نارضایتی کاربران ضربه‌های مهلکی به برنامه‌های بهینه‌سازی برای موتورهای جستجو سایت شما می‌زند. برای هردو سرویس هاست لینوکس لیموهاست و سرویس میزبانی وب بهینه برای سامانه مدیریت محتوا وردپرس، پهنای باند نامحدود در نظر گرفته شده ‌است تا کاربران شما هرگز مشکل کندی یا قطعی سایت را تجربه نکنند.

تفاوت‌های دو سرویس میزبانی وب لینوکس لیموهاست و وردپرس د ر چیست؟

حالا به قسمتی رسیدیم که انتخاب را برایتان ساده‌تر می‌کند: بررسی تفاوت‌های دو سرویس و تشخیص کاربرد هریک!

۱.تفاوت در نوع وب سرورهای لینوکسی و وردپرسی

شاید اصلی‌ترین تفاوت این دوسرویس در نوع وب‌سرور به کار گرفته‌ شده باشد. در سرویس هاست لینوکس  لیموهاست وب‌سرور آپاچی ارائه شده‌ است. آپاچی یکی از محبوب‌ترین  وب‌سرورهای دنیاست که عملکرد بسیار خوبی برای لینوکس ارائه می‌کند.

۲.تفاوت در فرکانس بک آپ گیری

در سرویس‌های لینوکسی به صورت هفتگی از تمام سایت‌ شما و به صورت روزانه از دیتابیس، بک‌آپ گرفته می‌شود. اما در پلن‌های حرفه‌ای وردپرس و هاست ووکامرس، بک‌آپ گیری به صورت روزانه و از تمام سایت شما انجام می‌شود.

۳. تفاوت در منابع سخت افزاری

تمام درخواست‌هایی که کاربران به سایت شما ارسال می‌کنند مثل بازدید صفحه، ورود به حساب، ثبت نام، ثبت خرید و… نیاز به پردازش دارند. وب‌سرورها این درخواست‌ها را به وب‌سرویس‌ها منتقل می‌کنند تا عمل پردازش توسط سخت‌افزارها انجام شود.

نکته: به دلیل این که سیستم‌عامل رایانه‌ در هر دو سرویس، لینوکس است و این پلتفرم اجازه می‌دهد سامانه‌ مدیریت محتوا را به انتخاب خودتان نصب کنید، محدودیتی در استفاده اجباری از وردپرس ندارید.

۴. تفاوت هزینه‌ در هاست لینوکس لیموهاست و سرویس هاستینگ وردپرس

با توجه به تمام خدماتی که سرویس‌ میزبانی وب وردپرس لیموهاست نسبت به لینوکس ارائه می‌کند، هزینه‌ی بالاتری برای این سرویس در نظر گرفته شده ‌است. به طور مثال شما می‌توانید اشتراک بهترین سرویس هاست لینوکس لیموهاست را  به صورت سالانه با هزینه‌ای زیر ۵۰۰ هزار تومان دریافت کنید. اما سرویس‌های وردپرسی کمی‌ گران‌تر هستند. گرچه دامنه‌ی قیمت این سرویس بسیار متنوع است و بسته‌ی اقتصادی با هزینه ۱۹ هزارتومان ماهانه هم آماده‌ی خرید است؛ اما اگر سایت بزرگی دارید بهتر است از پلن‌های حرفه‌ای تر وردپرس که هزینه‌ی کمی بالاتری دارند استفاده کنید.

سرویس‌های هاست لینوکس لیموهاست و میزبانی وردپرس برای چه سایت‌هایی مناسب‌تر هستند؟

به طور کلی و با توجه به مواردی که برشمردیم، اگر سایتی‌ را مدیریت می‌کنید که هنوز نوپاست و ترافیک بالایی ندارد، سرویس‌های میزبانی وب لینوکس لیموهاست به خوبی می توانند پاسخگوی نیاز شما باشند و به دلیل مقرون به صرفه‌تر بودن برای‌ شما مناسب‌تر هستند. و با وجود هسته سیستم‌عامل کرنل قدرتمند، نگرانی بابت سرویس لینوکس نخواهید داشت.

انتهای رپرتاژ آگهی 

[ad_2]
خبرهای ورزشی

درباره ی admin_asooweb

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *