تهیه جهیزیه جزو هزینه‌های اجتناب‌ناپذیری است که باید انجام شود

[ad_1]

ایسنا/ زنجان رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: 32 واحد مسکونی به زوج های جوان زنجانی تحت پوشش کمیته امداد اختصاص یافته است و پیش بینی می شود تا 20 ماه آینده در اختیار مددجویان قرار گیرد.

سید مرتضی بختیاری پیش از ظهر امروز (22 آذر) گفت: 114 خدمت برای جامعه هدف تعریف شده است که یکی از آنها اختصاص دارد. تهیه رگ یک هزینه ضروری است و باید انجام شود. وقتی از کلمه «باید» استفاده می شود به معنای اهمیت و وظیفه است. خوشبختانه در استان زنجان این همه افزایش از نظر کمک های خیرین در بین موسسات خیریه، بسیج، سپاه، نهادهای حمایتی و … است. برکات زیادی در ولایت داشت و آثار آن مشهود است.

وی با تاکید بر عزت و عزت مردم با حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) افزود: امروز 114 رگ به خانواده هایی که شامل آن می شود تحویل می شود.

این نماینده ادامه داد: استان زنجان یکی از استان های پیشرو کشور در زمینه کمک به افراد وابسته و مستضعف است. برنامه ما این است که تا پایان سال در سراسر کشور افرادی باشند که تحت تاثیر کمیته کمکی قرار گرفته اند و برای جهیزیه اقدام کرده اند، مهریه تحویل داده شده و پس از تغییرات صفر شود.

بختیاری تاکید کرد: هزار و 500 بسته حمایتی با کمک خیرین در همین منطقه در قرارگاه خیریه حضرت ابوالفضل(ع) تهیه شد. افرادی که به آن نیاز داشتند – با احترام – به او داده شد.

تهیه رگ یکی از هزینه های ضروری است که باید انجام شود

تهیه رگ یکی از هزینه های ضروری است که باید انجام شود

تهیه رگ یکی از هزینه های ضروری است که باید انجام شود

انتهای پیام/

[ad_2]
Source link

درباره ی admin_asooweb

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *