جلسه مجازی «با معماران مجرب ایران» برگزار می‌شود

[ad_1]

انجمن علمی دانشجویی معماری دانشگاه رازی چهارمین نشست مجازی «با معماران مجرب ایرانی» را برگزار می کند.

به گزارش باشگاه دانشجویان ایسنا، علیرضا مشهدی میرزا میهمان این نشست است که 25 دی ماه از ساعت 20 الی 21:30 با دبیری دکتر دکتر محمدرضا مشهدی برگزار می شود. جواد گودینیم (عضو هیئت علمی گروه معماری دانشگاه رازی).

علیرضا مشهدی میرزا، فارغ التحصیل کارشناسی ارشد معماری از دانشگاه علم و صنعت ایران، از سال 1378 به صورت حرفه ای فعالیت می کند.

کسب جوایز معماری داخلی و بین المللی و همچنین انتشار آثارش در خارج از ایران، حاصل 18 سال کار حرفه ای این معمار در طراحی و اجرای پروژه های مسکونی، اداری، تجاری و غیره در داخل و خارج از کشور است.

او علاوه بر کار حرفه ای، در مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه تدریس می کند و کارگاه های آموزشی متعددی در سراسر ایران در دانشگاه های مختلف داشته است که از مهم ترین آثار این معمار می توان به خانه آجری، خانه چهل گره و بانک ملت اشاره کرد. به اصطلاح شعبه نجات الهی.

نشست مجازی با «معماران مجرب ایرانی» برگزار می شود.

در جلساتی که با «معماران مجرب ایرانی» برگزار می شود، آثار و روند طراحی معماران حرفه ای ایرانی با حضور آنها مورد بحث و بررسی قرار می گیرد و علاقه مندان برای حضور در این نشست و کسب اطلاعات بیشتر می توانند به شماره 09120722871 واتساپ پیام ارسال کنند.

انتهای پیام/

[ad_2]
Source link

درباره ی admin_asooweb

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *