دیدار نمایندگان روسیه و تروئیکای اروپایی درباره برجام

[ad_1]

نماینده روسیه در سازمان های بین المللی در وین در حساب توییتر خود اعلام کرد که مجموعه ای از مصاحبه ها را با همتایان خود از سه کشور اروپایی انجام داده است.

به گزارش ایسنا، میخائیل اولیانوف روز پنجشنبه در توئیتی نوشت: در مذاکرات وین درباره برجام با همکاران ترویکای اروپایی دیدار کردم. تروئیکای اروپایی کمک مفیدی به روند مذاکرات می کند. این بار، از جمله در مورد ایده هایی برای اجرای توافق آینده، از جمله توالی اقداماتی که در این فرآیند باید برداشته شود، صحبت کردیم.

اولیانوف روز گذشته نیز در توئیتی نوشت: «امروز با رابرت مالی، فرستاده ویژه آمریکا در امور ایران ملاقات کردم. طبق معمول، ما در مورد دشوارترین مسائل باقی مانده که باید در جریان مذاکرات وین حل و فصل شوند، گفتگوی پرباری داشتیم. احساس می شود که مذاکرات در حال پیشرفت است.

هشتمین دور مذاکرات رفع تحریم ها در وین از اوایل دی ماه با نشست کمیسیون مشترک به ریاست علی باقری، مذاکره کننده ارشد جمهوری اسلامی ایران و انریکه مورا، معاون دبیرکل سرویس اقدام خارجی اروپا آغاز شد.

در این نشست که با حضور هیات‌های ایرانی، گروه ۱+۴ و اتحادیه اروپا در هتل کوبورگ برگزار شد، روند مذاکرات ارزیابی شد و راه‌های پیش رو مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/

[ad_2]
Source link

درباره ی admin_asooweb

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *