شگرد جدید سارقان خودرو با استفاده از بطری

[ad_1]

سارقان خودرو راه های مختلفی برای سرقت دارند. یکی از راه ها این است که یک بطری آب را روی یکی از چرخ های ماشین خود قرار دهید.

به گزارش ایسنا، او نوشت: همه می دانیم که سارقان خودرو از روش های مختلفی برای سرقت خودرو استفاده می کنند. یکی از راه هایی که کمتر رایج است و بنابراین ممکن است اطلاعات کمتری در مورد آن داشته باشید این است که بطری را روی لاستیک خودرو خود قرار دهید.

شاید ماشینت را جایی پارک کردی و رفتی سر کار. در این زمان دزد بطری را روی چرخ ماشین کارآموز می گذارد که معمولاً دیده نمی شود. بسیاری از افراد قبل از سوار شدن، خودروی خود را به طور کامل بررسی نمی کنند، بنابراین کار را برای سارق آسان تر می کند.

وقتی ماشین خود را روشن می کنید و با آن حرکت می کنید، متوجه صدای عجیبی می شوید که از فرمان آن طرف ماشین می آید که باعث می شود بایستید و در حالی که ماشین روشن است از ماشین خارج شوید تا بتوانید کار کنید. فرمان ماشین.

در همین حین دزد به سرعت وارد ماشین شما که احتمالا باز است می شود و در نتیجه آن را از شما می دزدد. حتی اگر ماشین شما به طور کامل دزدیده نشده باشد، می تواند اشیای قیمتی موجود در ماشین شما مانند تلفن همراه شما را بدزدد.

مهم ترین پیشنهاد برای جلوگیری از این امر این است که قبل از سوار شدن به ماشین گشتی سریع در اطراف ماشین بزنید یا قبل از پیاده شدن ماشین را خاموش کنید تا مشکلی وجود نداشته باشد و بعد از پیاده شدن درها را قفل کنید. حتی اگر مدتی کار کنید!

انتهای پیام/

[ad_2]
Source link

درباره ی admin_asooweb

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *