لیبل خام نازنین

کارايي لیبل خام و عملکردي که در ادامه برچسب هاي بارکد و انبار نياز داريد

زماني که انبار شما ناب و بهينه باشد، امداد مي نماید تا تمام امکانات شما به خوبي اجرا شود. يک انبار ناب با برچسب‌هاي بادوام و بادوام ايجاد کنيد که در ادامه برابر محيط‌هاي دشوار و ابزارهاي طراحي آنلاين کاربرپسند و سوای نرم‌افزاري براي دانلود مقاومت مي‌کند.

 

 

براي ايجاد بارکد و برچسب هاي انبار که براي به کارگیری در ادامه فضاهاي کاري سنگين طراحي شده اند، از بين اشکال مواد، صورت ها و میزان ها تعیین کنيد. از برچسب‌هاي Surface Safe ID که به شما قابلیت مي‌دهد برچسب‌هاي قفسه انبار را سريع و آسان به‌روزرساني کنيد تا برچسب‌هاي بازرسي بادوام و برچسب‌هاي خویش لمينت شونده، برچسب‌هاي انبار سفارشي ايجاد کنيد که مي‌توانيد به آن ها اعتماد کنيد.

 

 

با ويژگي مخلوط دیتا در ادامه توليد کننده بارکد آنلاين ما، به راحتي بارکدهايي را براي سيستم برچسب گذاري قفسه انبار، مديريت موجودي، رديابي دارايي و موردها ديگر ايجاد کنيد. سازماندهي کنيد و از شيوه هاي 5S / 6S با الگوهاي برچسب انبار پشتيباني کنيد که مي توانيد با کدگذاري رنگي سفارشي، شماره هاي سريال، متن، گرافيک و تصاوير آن را تغيير دهيد.

 

 

يا طرح‌هاي خویش را براي برچسب‌هاي قفسه و قفسه انبار سفارشي، برچسب‌هاي سطل زباله، برچسب‌هاي بازرسي و موردها ديگر آپلود کنيد. براي به روز رساني و چاپ دوباره در ادامه شکل نياز به برچسب هاي انبار ذخيره شده خویش به شکل آنلاين دسترسي داشته باشيد. بر شالوده استدعا از چاپگر ليزري يا جوهرافشان خویش چاپ کنيد يا از سرویس ها چاپ سفارشي ما‌درها بهره مند شويد و ليبل هاي انبار خویش را در ادامه کاهش از سه روز کاري تحويل بگيريد.

 

درباره ی admin_asooweb

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *