مکتب شهید سلیمانی ظرفیت بالایی در هنر پردازی دارد

[ad_1]

مدرسه شهید سلیمانی ظرفیت بالایی در حوزه هنری دارد

ایسنا/ کرمان استاندار کرمان در پیامی جشنواره سراسری تئاتر سردار آسمانی را یک رویداد بزرگ هنری اجتماعی خواند که هنرمندان کشور را به عنوان نمادی از هویت ایرانی، اسلامی و انقلابی پیرامون شخصیت شاخص شهید سلیمانی گرد هم آورد.

پیام علی زینی وند به این شرح است:

“به نام خدا
استان کرمان در طول تاریخ منشأ بزرگان و شخصیت های تاثیرگذاری بوده که الگوی جوانان این خطه هستند. توصیف اسطوره شناسان این مرز و بوم در قالب هنر همراه با عشق و علاقه هنرمند ریشه در روح انسان دارد چرا که زبان هنر به عنوان زبانی با نمادهای مشترک در میان همه فرهنگ ها بالاترین نیروی معرفی است. مورخان به نسل بعدی می رسد و یک جامعه جهانی است. یکی از برجسته ترین این شخصیت ها بی شک سرلشکر شهید حاج قاسم سلیمانی به عنوان شخصیت ماندگار همه آزادگان جهان است.
فرزند رزمنده دیار کریمان شهید سلیمانی یک سرمایه ملی و جهانی با ظرفیت بالایی در عرصه هنر است. ابعاد فردی سردار سپهبد شهید سلیمانی به گونه ای است که محل رجوع و محل خلق آثار هنری اهالی فرهنگ و هنر است. با تولید آثار هنری می توان مکتب شهید سلیمانی را گسترش داد، آثاری که برای نسل های آینده باقی بماند و روایتی درست و صحیح از چهره ماندگار جبهه مقاومت به جا بگذارد تا هویت اصلی سردار دلها در دل جبهه مقاومت حفظ شود. این آثار
هنر ارزشمندترین راه برای انتقال زندگی، رفتار و اندیشه های حاج قاسم سلیمانی است. زبان هنر الگوی معرفی مکتب سردار سلیمانی به جهانیان است چرا که مکتب شهید سلیمانی ظرفیت عظیمی است که انسانیت، امنیت، سربلندی، شجاعت و انسانیت می آفریند. حاج قاسم جریان مقطعی نیست. فعالیت در تبیین مدرسه فرهنگ و هنر شهید سلیمانی باید مستمر و بدون وقفه باشد که برای خلق آثار هنری ذهن پویا و سیال هنرمند را می طلبد.
مکتب شهید سلیمانی را می توان با هنر حفظ کرد. تئاتر بزرگ و ارزشمند یکی از هنرهای معروف است و جشنواره سراسری تئاتر سردار آسمانی رویدادی هنری و اجتماعی است که هنرمندان را در اطراف شخصیت ارزشمند شهید سلیمانی به عنوان نماد هویت ایرانی، اسلامی و انقلابی گرد هم می آورد. گام هایی برای ترویج مکتب سردار دلها جشنواره تئاتر سردار آسمانی فراتر از یک رویداد هنری است که نشان می دهد مدرسه شهید سلیمانی نمادی ملی و نماد انسجام اجتماعی است.
امیدواریم رویداد بزرگ تئاتر سردار آسمانی که ظرفیت تبدیل شدن به یک رویداد رسمی بین المللی را دارد به عنوان جشنواره ای پویا و تاثیرگذار بتواند در تشویق هنرمندان کشور و ایجاد جریان تولید با کیفیت و باکیفیت موثر باشد. او بازی می کند. ما از برگزاری برنامه های فرهنگی دیدنی در استان باستانی و هنری کرمان حمایت کامل می کنیم و از جامعه هنری و هنرمندان استان کرمان به عنوان زادگاه سردار سلیمانی و پایتخت مقاومت جهان اسلام می خواهیم برای ایفای نقش موثر تلاش کنند. نقش در ترویج مکتب شهید سلیمانی و ایجاد مقاومت.
اینجانب از زحمات والای دست اندرکاران و هنرمندان در راستای اعتلای هنر مقاومت و برگزاری این جشنواره صمیمانه قدردانی می نمایم و از خداوند متعال سلامتی، بهروزی و توفیق روزافزون همگان را خواستارم.

علی زینی وند
فرماندار آلمان »

انتهای پیام/

[ad_2]
Source link

درباره ی admin_asooweb

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *