آخرین آمار کرونایی‌های روزانه در سمنان

[ad_1]

ایسنا/ سمنان دبیر ستاد مبارزه با کرونا استان و رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان از بستری شدن سه بیمار جدید مثبت با تشخیص قطعی کووید 19 در مناطق تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی سمنان خبر داد.

کامران قدس در گفت و گو با خبرنگاران گفت: با یادآوری شیوع بیماری عروق کرونر قلب، از آغاز شیوع بیماری های عروق کرونر تا کنون 50 هزار و 973 مورد مثبت بیماری عروق کرونر قلب شناسایی شده است. زیر نظر دانشگاه علوم پزشکی سمنان.

وی تصریح کرد: شب گذشته از دوم تا سوم بهمن ماه سه بیمار مثبت کووید 19 بر اساس معیارهای تشخیصی قطعی در دانشگاه و مراکز درمانی بستری شدند و به این ترتیب تعداد کل بیماران بستری شد. در بیمارستان‌های تحت پوشش این دانشگاه، از زمان شروع و شیوع ویروس کرونا تاکنون به 10932 نفر رسیده است.

دبیر ستاد فرماندهی تاج گذاری استان سمنان افزود: همچنین در این مدت 40 هزار و 41 بیمار به صورت سرپایی در مناطق تحت پوشش دانشگاه شناسایی شدند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان ادامه داد: مجموع بهبود و ترخیص بیماران مبتلا به کووید 19 از ابتدای شیوع و شیوع این بیماری در بیمارستان‌های تحت پوشش این دانشگاه به 9 هزار و 813 نفر رسیده است.

دکتر قدس بر رعایت پروتکل های بهداشتی تاکید و تصریح کرد: همکاران ما در مراکز واکسیناسیون آماده واکسیناسیون شهروندان در 6 شهر تحت پوشش دانشگاه هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان یادآور شد: دو شهر تحت پوشش این دانشگاه همچنان در رنگ زرد و چهار شهر دیگر در آب کرون هستند.

انتهای پیام/

[ad_2]
Source link

درباره ی admin_asooweb

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *