آخرین وضعیت جوی مازندران تا پایان هفته

[ad_1]

ایسنا/ مازندران معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی مازندران از ثبات جوی تا روز چهارشنبه و از سرگیری بارش باران و برف در روزهای پایانی هفته جاری خبر داد.

احمد اسدی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به پیش بینی هواشناسی استان اظهار کرد: بر اساس تحلیل آخرین نقشه های پیش یابی هواشناسی، هوای استان مازندران از یکشنبه 23 بهمن لغایت سه شنبه صاف تا نیمه ابری خواهد بود. 6 بهمن ماه .» با افزایش تدریجی و نسبی دما در روز و شب های سرد و یخبندان، کمینه دما در شهرهای هموار به 2 درجه زیر صفر می رسد.

اسدی افزود: روز چهارشنبه 5 بهمن ماه آسمان استان در ارتفاعات صاف تا نیمه ابری همراه با وزش باد نسبتا شدید و از شب در ارتفاعات غربی استان به تدریج ابری همراه با بارش باران، برف و وزش باد پیش بینی می شود. .

معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی استان مازندران افزود: روز پنجشنبه 5 بهمن ماه هوای استان در نیمکره غربی نیمه ابری همراه با بارش باران، برف و وزش باد و اواخر وقت در مازندران همراه با بارش باران است. بر روی تپه ها، بارش برف و باد نسبتا شدید.

اسدی گفت: در روز جمعه آخر هفته ابر همراه با بارش باران و ارتفاعات مه آلود همراه با برف، وزش باد و کاهش دما و از اواخر وقت با کاهش موقت ناپایداری پیش بینی می شود.

انتهای پیام/

[ad_2]
Source link

درباره ی admin_asooweb

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *