اختصاص ۵۰ میلیارد در قالب تسهیلات برای حمایت از تولید در لرستان

[ad_1]

ایسنا/ لرستان معاون هماهنگی اقتصادی لرستان از تصویب ۲۷ طرح اقتصادی و اعطای تسهیلات برای بانک های عامل خبر داد.

سیروس ابراهیمی در جلسه کمیته استانی بررسی طرح های پیشنهادی «بند الف تبصره 18 قانون بودجه 1400 کل کشور» در حوزه صنعت، معدن و تجارت و جهاد کشاورزی لرستان که 7 بهمن ماه برگزار شد. وی گفت: حوزه تولیدات کشاورزی و واحدهای صنعتی با بیش از 26 میلیارد تومان وام به تصویب کمیته منطقه ای رسید.

وی تصریح کرد: این طرح ها در حوزه صنعت، معدن و تجارت و جهاد کشاورزی استان بوده و حدود 20 میلیارد تومان در سرمایه در گردش طرح های جهاد کشاورزی به دست آمده که به دلیل کمبود اسناد و بازدیدهای میدانی این بازدیدها تصمیم گرفته شد. تخصص تیم، تکمیل مستندات و گزارش به دبیرخانه.

معاون استاندار لرستان هشدار داد: در صورت تصویب در کمیته نظارت، طرح ها تصویب و به جلسه بعدی شورای برنامه ریزی و توسعه استان ارائه می شود. در قالب دستگاه خواهد بود.

ابراهیمی افزود: پیش بینی می شود تمامی برنامه های حاصل از جلسات منظم و بازدیدهای میدانی 20 روز گذشته در شورای برنامه ریزی و توسعه استان تصویب و برای تامین اعتبار به بانک های عامل ارائه شود.

وی گفت: با توجه به ایام پایانی سال و لزوم تامین نیازهای مردم و سایر موارد تنظیم بازار، تمامی اقدامات برای تسهیل در تولید در دستور کار حوزه اقتصادی استانداری قرار دارد و در این راستا نظارت بر بازار شب عید انجام خواهد شد. ادامه هید.”

انتهای پیام/

[ad_2]
Source link

درباره ی admin_asooweb

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *