استفادە از ۱٥ ماشین آلات مهندسی سپاە برای برف روبی و بازگشایی معابر در کردستان

[ad_1]

ایسنا/ کردستان فرمانده سپاه بیت المقدس گفت: سپاه بیت المقدس در جریان بارش برف و هیاهو در استان از 18 دستگاه ماشین آلات مهندسی استفاده کرد.

سردار سید صادق حسینی امروز (6 بهمن) در جلسه بحران به ریاست وزیر کشور در استانداری کردستان گفت: و جابه جایی کردند.

وی درباره عملکرد این کلیسا در روزهای اخیر گفت: در روزهای ابتدایی کلیسای بیت المقدس با امکانات اولیه ای که در اختیار داشت در شهر خدمات رسانی می کرد و روز بعد بارندگی شدید از راه رسید.

سردار حسینی گفت: با توجه به بارندگی های مداوم و شرایط بحرانی در روزهای گذشته در استان بیش از 15 ماشین مهندسی
و 4 دستگاه دامپینگ و همچنین 50 توییت کمکی از سپاه استفاده کردند.

وی با اشاره به عدم وجود ناوگان حمل و نقل عمومی در روزهای ابتدایی بارندگی در استان، افزود: در این زمینه ارتش بیت المقدس 4 دستگاه اتوبوس و مینی بوس را در سنندج برای جابجایی شهروندان در نظر گرفته است.

حسینی در خصوص توزیع آرد بین نانوایی های استان سردار افزود: با توجه به اینکه تعدادی نانوایی در داخل کوچه مستقر بودند و دسترسی به آنها مشکل بود، ارتش اقدام به توزیع آرد بین نانوایی ها کرد.

وی خاطرنشان کرد: در شهرستان نیز از دستگاه های نمک پاشی، برف روبی و جمع آوری شاخه های شکسته استفاده کردیم.

سردار حسینی با اشاره به اینکه منطقه سوم به سپاه واگذار شده بود، گفت: در دومین روز بارش برف و باران در کردستان، منطقه اختصاص یافته به سپاه به طور کامل بازگشایی و برف روبی شد و بازگشایی شدیم. کوچه های زیاد.”

به گفته نماینده سپاه، وی در بحث اسکان و کمک به مسافران باقی مانده در استان و شهرستان ها و توزیع غذای گرم بین آنها دخالت کرد.

سردار سیدصادق حسینی یادآور شد: در روز سوم به دستور ستاد بحران، امکانات خود را از منطقه خود که منطقه سوم بود به مناطق دیگر گسترش دادیم.

وی در خصوص بسته شدن گردنه ژالانه گفت: خوشبختانه با مساعدت و همکاری ارتش و سایر ارگان ها شب گذشته گردنه ژالانه بازگشایی شد که البته بسیاری از راه های روستایی همچنان مسدود است.

انتهای پیام/

[ad_2]
Source link

درباره ی admin_asooweb

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *