افزایش آگاه‌سازی جامعه در پیشگیری از وقوع جرائم و آسیب‌های اجتماعی در استان

[ad_1]

ایسنا/ لرستان سرپرست دانشگاه لرستان بر ارتقای سطح آگاهی عمومی نسبت به پیشگیری از وقوع جرم و آسیب های اجتماعی در استان تاکید کرد.

در دیدار با دکتر سردار الهی فرمانده انتظامی استان لرستان علی نظری بیان کرد: علاوه بر توسعه همکاری های علمی، پژوهشی و پژوهشی مشترک بین افراد مبتنی بر دانش، باید تلاش کنیم تا تعداد کارگاه های آموزشی افزایش آگاهی نسبت به مسائل مختلف اجتماعی را افزایش دهیم. برای دانش آموزان.

وی گفت: دانشگاه لرستان دارای ظرفیت های انسانی قوی در رشته های مختلف تحصیلی از جمله علوم انسانی است و در این راستا به منظور ارتقای شاخص های امنیت جامعه باید همکاری های مشترک پلیس و دانشگاه بر اساس تحقیقات کاربردی و عملیاتی گسترش یابد. همه به بهبود شاخص های نظم و امنیت در جامعه کمک می کند.

رئیس دانشگاه لرستان گفت: در بحث پیشگیری از وقوع جرم و آسیب های اجتماعی باید آگاهی در جامعه افزایش یابد و دانشجویان بخش مهمی از جامعه هستند.

در این نشست دکتر سید حسام الدین حجازی سرپرست معاونت دانشجویی دانشگاه لرن نیز اظهار داشت: این دانشگاه دارای ظرفیت های متنوعی از جمله مرکز معاونت مشاوره دانشجویی و مرکز مشاوره دانشگاه لورن است که می تواند با این ظرفیت ها همکاری کند. پلیس برای ارتقای امنیت پایدار یا توانمندسازی رویکرد دانش آموز محور و کارگاه های تقویتی.

انتهای پیام/

[ad_2]
Source link

درباره ی admin_asooweb

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *