بازدید از فرآیند پستی ارسال مرسولات نمایشگاه مجازی کتاب

[ad_1]

رئیس دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران در بازدید از روند ارسال اقلام دومین نمایشگاه مجازی کتاب گفت: پستچی ها در نمایشگاه مجازی کتاب تهران شریک کتاب هستند و نهایت شیرینی خرید کتاب را به ذائقه مردم می آورند. مخاطبان.

به گزارش ایسنا، علی رمضانی – رئیس دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران و مدیرعامل خانه کتاب و ادبیات ایران – با روند پذیرش، تحلیل، تبادل و فرستادگان دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران آشنا می شود. از پست شهید یوسفیان و مرکز تحلیل و تبادل نظر بازدید کرد و در این بازدید، برپایی نمایشگاه را فرصتی بی نظیر برای ناشران کشور دانست و گفت: در نقاط دور و نزدیک کشور و مردم می توانند به اندازه کافی خرید کنند. خوب. در این نمایشگاه کتاب‌سازها حذف شده‌اند و مردم کتاب‌های خانگی را با 20 درصد تخفیف می‌خرند. گروه های هدف (دانشجویان، اعضای هیات علمی، دانشجویان و نویسندگان) کتاب را از نمایشگاه مجازی کتاب تهران خریداری می کنند.

وی افزود: سامانه خرید کتاب برخلاف سال گذشته در این مدت بدون مشکل به مردم خدمات ارائه می کند و روند خرید کتاب از ناشران ادامه دارد. استقبال ناشران از دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران نیز بود. تحقق این نمایشگاه انگیزه ناشران را برای تولید آثار بیشتر افزایش داد، به طوری که تعداد عناوین در کل انتشارات کشور نسبت به سال گذشته حدود 20 درصد افزایش یافت.

سرپرست دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران نیز در قسمت بعدی این بازدید اظهار داشت: پستچی ها در نمایشگاه مجازی کتاب تهران دستیار کتاب هستند و شیرینی نهایی خرید کتاب را برای مخاطب به ارمغان می آورند. امیدوارم اعتبار ویژه ای که در اختیار شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران قرار می گیرد با برگزاری نمایشگاه مجازی کتاب تهران تقویت شود.

رمضانی همچنین گفت: اوج خرید کتاب در نمایشگاه مجازی کتاب تهران از ساعت 20 تا 22 است که ناشران مجبور به حضور در محل کار نیستند و یا پست به دلیل تحویل بسته بسته می شود. لذا از ناشران تقاضا داریم بسته ها را در اسرع وقت به شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران تحویل دهند تا کتاب ها در اسرع وقت به دست خریداران برسد.

ارسال کتاب به صورت رایگان

بر آن تاکید کرد مردم برای ارسال کتاب پولی نمی دهند«کلیه هزینه های ارسال کتاب بر عهده وزارت فرهنگ و معارف اسلامی، ناشران و حامیان مالی بوده است و خریداران در صورت بروز مشکل در این زمینه می توانند با مرکز پاسخگویی نمایشگاه مجازی کتاب تهران تماس گرفته و اطلاع دهند. ” او گفت. او گفت. ناشرانی که عضو سامانه ارسال کتاب هستند و ناشرانی که تصمیم به ارسال کتاب به ناشران دارند، نباید هزینه ارسال کتاب را از مخاطبان دریافت کنند.

رمضانی با اشاره به تعداد کتاب های فروخته شده در دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران، افزود: مردم در پایان دومین روز نمایشگاه 220 هزار و 114 نسخه کتاب به ارزش 148 میلیارد و 223 میلیون و 310 هزار و 801 ریال خریداری کردند. 41 هزار و 657 سفارش نیز ثبت شده است که از این تعداد 25 هزار و 578 سفارش توسط ناشران به باجه های شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران تحویل شده و 16 هزار و 76 سفارش در انتظار ارسال است.

مردم نباید خرید کتاب را در چند روز اخیر معطل کنند

رئیس دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران گفت: از هشتم آذرماه، دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران برای بازدید عموم آزاد بود و بینندگان می توانستند کتاب های مورد نظر خود را به قسمت علاقه مندی ها اضافه کنند تا در ابتدای نمایشگاه فرآیند خرید تکمیل شود. خرید کتاب نسبت به اولین دوره نمایشگاه مجازی کتاب تهران رو به افزایش است. امیدوارم مردم خرید و انتخاب کتاب را به روزهای گذشته موکول نکنند و آثارشان را برای روزهای باقی مانده بخرند.

رمضانی با اشاره به تعرفه پستی ارسال کتاب توسط ناشران گفت: خدمات مشتریان در دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران با کیفیت خدمات پستی پیشتاز ارائه می شود و ارسال بسته های پستی با قیمت فاکتور کمتر از 50000 تومان (500000 ریال) رایگان است. هزینه حمل مرسولات تا وزن 2 کیلوگرم، مبلغ 7000 تومان (70000 ریال) و مرسولات پستی بیش از دو کیلوگرم نیز مشمول 10 درصد تخفیف می باشد. در این مدت، پاکت های استاندارد کتاب تهیه می شود تا اطمینان حاصل شود که کتاب ها به سلامت به دست مخاطبان می رسند.

رئیس دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران گفت: ناشران باید بسته ها را حداکثر تا 24 ساعت پس از مشاهده سفارش نهایی در پنل کاربری خود به شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران تحویل دهند.

تمامی محافل نشر تحت حمایت وزارت فرهنگ و رهبری اسلامی هستند

ادامه: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به تمامی اقشار صنعت نشر خدمات ارائه می کند. برنامه های فروش فصلی کتاب برای افزایش تعداد بازدیدکنندگان از کتابفروشی ها در نظر گرفته شده است. با توجه به گسترش کتابفروشی ها در طرح های فصلی فروش کتاب، حلقه ای از ناشران در نمایشگاه های مجازی و شخصی کتاب در نظر گرفته شده است. کتابفروشی ها با افزایش ظرفیت، تقویت و گسترش ویترین خود می توانند آثار انتشاراتی بیشتری را عرضه کنند.

رمضانی در پایان سخنان خود گفت: دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران با بیش از 200 هزار جلد کتاب به مردم در تمام نقاط شهری و روستایی خدمات ارائه می کند، اما پراکندگی و تعدد کتابفروشی های ما پاسخگوی نیاز مردم و محصولات همه ناشران نیست. . کتابفروشی های آنلاین یا شخصی به موج نمایشگاه کتاب مجازی تهران پیوسته و خدمات ارائه می دهند. پیگیر این مشکل در ستاد این دوره از نمایشگاه مجازی کتاب تهران هستیم و تاکنون بیش از 30 کتابفروشی آنلاین و شخصی به موج این نمایشگاه پیوسته و خدماتی مشابه نمایشگاه کتاب مجازی تهران را به مخاطبان خود ارائه می کنند. . کتابفروشی های کشور باید با کسب و کارهای جدید ادغام شوند، همانطور که ناشران کشور در این دو دوره از نمایشگاه مجازی کتاب تهران همگام با کسب و کارهای جدید پیش رفته اند.

تحویل 25000 محموله به اداره ملی پست

در ادامه این بازدید، رمضانعلی سبحانی فر، مدیرعامل شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران گفت: امروز سه شنبه (5 بهمن ماه 1400) ساعت 10 صبح بیش از 100 هزار مرسوله ارسال و 25 هزار مرسوله ارسال شد. تحویل شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران. 2500 بسته تا دیروز به دست خریداران کتاب رسید. همکاران ما از شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران تمامی امکانات را فراهم کرده اند تا کتاب های خریداری شده را در اسرع وقت از ناشران دریافت کرده و به دست مردم برسانیم.

مدیرعامل شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران از ناشران خواست تا از بسته‌بندی مناسب کتاب استفاده کنند و گفت: در صورت آسیب دیدن بسته‌ها، همکارانم در مرکز پست و مبادلات کشور آن را تعمیر و به ناشر عودت می‌دهند. قابل تعمیر نیست.”

وی در ادامه خدمات پستی این دوره از نمایشگاه مجازی کتاب را تشریح کرد.

دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران از سوم بهمن ماه آغاز شده و تا دهم بهمن ماه ادامه دارد. علاقه مندان برای بازدید و خرید کتاب می توانند با Ketab.ir تماس بگیرند.

انتهای پیام/

[ad_2]
Source link

درباره ی admin_asooweb

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *