بی عدالتی آموزشی در نظام اسلامی پذیرفتنی نیست

[ad_1]

ایسنا/ فارس فرماندار فارسو گفت: بی عدالتی آموزشی به هیچ وجه در نظام مقدس جمهوری اسلامی قابل قبول نیست و از این رو باید شرایطی فراهم شود که تنها وضعیت مالی باعث شود افراد به موقعیت ها و موقعیت های مختلف نرسند. ”

محمدهادی ایمانیه شامگاه شنبه 25 دی ماه در جلسه شورای آموزش و پرورش استان گفت: از مدیریت آموزش و پرورش خواسته شد انتظارات و الزامات خود را در زمینه سخت افزار و نرم افزار از کلیه امکانات و سازمان ها به صورت طبقه بندی شده و در قالب پاورپوینت ارائه کنند. بده.

وی با تاکید بر اینکه اهمیت آموزش به حدی است که همه دستگاه ها باید در تحقق اهداف و ایده های این مجموعه کمک کنند، خاطرنشان کرد: هم اکنون بیش از 800 هزار دانش آموز در استان فارس به همراه اعضای خانواده مشغول به تحصیل هستند. بنابراین برای ایجاد تغییرات در عرصه های مختلف جامعه باید به آنها توجه کرد.

ایمانیه جدیت در اجرای سند تحول آموزش و پرورش را یک ضرورت دانست و تصریح کرد: فارس با ایجاد بستر اجرایی سند تحول آموزش پایه می تواند در تحقق منویات برتر در این زمینه پیشگام باشد. .

وی همچنین با بیان اینکه آموزش و پرورش باید در اولویت نظام آموزشی باشد، گفت: دانش آموزانی که در این نظام رشد می کنند باید ابتدا خدمت به جامعه و بهره مندی عموم را بیاموزند و سپس به خود و منافع خود توجه کنند.

ایمانیه بیان کرد: زمانی که دانش آموزی تحصیلات خود را به پایان می رساند باید برای آمادگی برای انجام کارهای ویژه نه فقط برای هنرستان ها، تربیت شود.

استاندار فارس از مسئولان مدارس استان خواست تا به عنوان دومین گام انقلابی، جوانان خوش فکر و متعهد را آماده کرده و آنها را برای ارتقای جایگاه های مدیریتی آینده آماده کنند.

معیشت فرهنگیان موضوع دیگری بود که دکتر. ایمانیه در این جلسه ترسید. به گفته وی، سازمان های مختلف تجهیزات و خدمات مختلفی دارند که می توان آنها را به اشتراک گذاشت تا از هزینه های مضاعف و موازی کاری جلوگیری شود.

ایمانیه همچنین با تاکید بر اهمیت کمبود کادر آموزشی در استان تصریح کرد: تصمیم گرفت به طور موقت از دانشجویان ترم آخر دانشگاه فرهنگیان استفاده کند.

وی با تاکید بر اینکه فارس آمادگی اجرای سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش را دارد، گفت: همه افرادی که در سازمان آموزش و پرورش خدمت می کنند باید این سند را خوب بخوانند و از صمیم قلب به آن اعتماد کنند.

ایمانیه همچنین گفت: در اجرای نظام ارزیابی شخصیت های فرهنگی با جدیت و جدیت به دنبال اجرای مصوبه مجلس هستیم و تلاش می کنیم فارس را در این حوزه پیشتاز کنیم.

انتهای پیام/

[ad_2]
Source link

درباره ی admin_asooweb

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *