تلاش‌ها برای سرمایه گذاری‌های معدنی در خراسان جنوبی ادامه دارد

[ad_1]

ایسنا/ خراسان جنوبی استاندار خراسان جنوبی در خصوص ظرفیت های معدنی این استان گفت: خراسان جنوبی بهشت ​​معادن است و تمام تلاش خود را برای استفاده از این ظرفیت های خدادادی به کار خواهیم بست.

جواد قناعت امروز دوشنبه 20 دی ماه در نشستی با مدیرعامل شرکت گهر زمین در دفتر تهران از آمادگی استان برای انجام اقدامات لازم برای سرمایه گذاری در این هلدینگ خبر داد.

به گزارش ایسنا، به نقل از استاندار خراسان جنوبی، وی از برنامه های استان برای حمایت از سرمایه گذاران گفت و در تشریح اقدامات تسهیل سرمایه گذاری در اولویت برنامه های خراسان جنوبی، حضور و فعالیت این هلدینگ را در توسعه استان موثر توصیف کرد.

در این جلسه که با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری و مدیرکل سرمایه گذاری و اشتغال استاندار و رئیس صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی برگزار شد، گوهر زمین مدیرعامل نیز به تشریح زمینه های فعالیت و اعلام آمادگی سرمایه گذاری و معدنی پرداخت. پردازش، حمایت استانی برای تسهیل شرایط حضور و بهره برداری از سایت درخواست شد.

رصد پیچیدگی این مجتمع در داخل استان و همچنین بررسی سرمایه گذاری آن در نشستی با وزیر صنعت، معدن و تجارت از موافقت های این جلسه است.

بر اساس این گزارش، با اقدامات بعدی استاندار خراسان جنوبی، سرمایه گذاری گهر زمین در استان بیشتر مشخص شد.

گهر زمین که در زمینه اکتشاف، استخراج و استخراج معادن سنگ آهن و تولید کنسانتره، گندله و فولاد، مشارکت و سرمایه گذاری در سایر شرکت ها و پروژه های معدنی و صنعتی، انعقاد قراردادهای قراردادی برای ارائه خدمات فنی و مهندسی فعالیت می کند. از جمله سهامداران همچنین شرکت انتقال آب به خراسان جنوبی است.

انتهای پیام/

[ad_2]
Source link

درباره ی admin_asooweb

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *