جشنواره ابوذر در جهت خنثی سازی اتاق فکر دشمن نقش مهمی دارد

[ad_1]

ایسنا/ گیلان به گزارش رئیس بسیج رسانه گیلان با بیان اینکه دشمن از انفعال رسانه ها در جنگ روایت نهایت استفاده را می کند، گفت: جشنواره ابوذر نقش مهمی در خنثی سازی اتاق فکر رسانه ای دشمن دارد.

مهدی پارسا در اختتامیه هفتمین جشنواره رسانه ای ابوذر استان گیلان که در سالن همایش های منطقه آزاد انزلی برگزار شد، هدف از برگزاری این جشنواره را تولید محتوای هوشمند و ارزشمند برای جبهه انقلاب دانست و گفت: تمامی شرکت کنندگان جشنواره ابوذر هستند. انتخاب شدند، زیرا قصد، تلاش، هدف و برنامه آنها تولید محتوا برای جبهه انقلاب بود.

وی جشنواره ابوذر را بزرگترین رویداد رسانه ای استان گیلان عنوان کرد و گفت: 21 دی ماه مصادف با سالروز شهادت خبرنگار دفاع مقدس غلامرز رهبر و تاسیس سازمان بسیج رسانه به عنوان جوان ترین قشر بسیجی است، از این فرصت استفاده کنید. . برای برگزاری مراسم اختتامیه

مسئول بسیج رسانه گیلان با اشاره به شعار «تولید; حمایت ها، موانع که رهبر معظم انقلاب در سال 1400 نام بردند، افزودند: شاهد ارسال 1568 اثر به دبیرخانه هفتمین جشنواره ابوذر بوده ایم که نسبت به سال گذشته 13 درصد افزایش داشته است.

پارسا با بیان اینکه دشمن از انفعال رسانه ها در جنگ روایت ها نهایت استفاده را می کرد، ادامه داد: خبرنگاران نباید اجازه دهند دشمن به اهداف شوم خود دست یابد. ابوذر در این میان نقش مهمی در خنثی سازی اتاق فکر رسانه ای دشمن دارد.

وی با اشاره به رشادت و بصیرت مثال زدنی شهید در دوران دفاع مقدس و لزوم الگوگیری خبرنگاران از این شهید گفت: امروز ما هنوز با انبوهی از رسانه ها و شبکه های ماهواره ای و مجازی مواجه هستیم و دشمن میلیون ها دلار هزینه می کند تا مردم را ناامید کند اما خبرنگاران ما در قالب جبهه انقلاب و برای رسیدن به اهداف این جبهه تولید محتوا می کنند. -صدا کرد یک قدم بردار.

مدیر جشنواره ابوذر گیلان خروجی رویدادهای رسانه ای مانند ابوذر را حرفه ای شدن خبرنگاران با استفاده از آموزش و تجربه رسانه ای دانست و گفت: بیمه خبرنگاران و اسکان اصحاب رسانه باید از اولویت ها باشد. چرا که خبرنگاران واسطه بین مردم و مسئولان هستند و می خواهند مسائل صنفی این قشر فرهیخته و زحمتکش با روحیه ای نو با روح جدید حکومتی الهام شود.

وی از حضور 241 خبرنگار در هفتمین جشنواره رسانه ای ابوذر گیلان خبر داد و خاطرنشان کرد: آثار ارسالی به جشنواره در قالب خبر، مصاحبه، گزارش، تیتر، یادداشت، اسناد کوتاه، اینفوگرافیک، گرافیک متحرک، کاریکاتور و عکس بوده است.

علی اوسط اکبری مقدم، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی نیز اصحاب رسانه را متفکران و نویسندگانی خواند که رسالت بزرگی در جامعه دارند و گفت: رسانه ها و مطبوعات یکی از ارکان اصلی نظام مردم سالار هستند و از این رو در به هر نحوی اگر رسانه آسیب ببیند، جبران خسارت مدتی طول خواهد کشید.

وی گفت: رسانه ها نقش مهمی در تربیت افکار عمومی، بیداری جامعه، تعالی انسانی، رشد فرهنگی و اقتصادی و توسعه زیرساخت ها دارند تا اصحاب رسانه صاحب دانش و آگاهی باشند.

مدیرعامل منطقه آزاد انزلی با اشاره به ارتباط مهم رسانه با امنیت گفت: اگر رسانه ها از امنیت کافی برخوردار نباشند قطعا امنیت نخواهد داشت. نظام جمهوری اسلامی از این جهت موفق است که چندین رسانه دارد و این رسانه ها آزادانه فعالیت می کنند.

اکبری مقدم با بیان اینکه بیش از 97 درصد جمعیت کشور تحصیلکرده هستند، افزود: متاسفانه با وجود تحصیلکردگان شاهد آسیب های زیست محیطی هستیم و رسانه ها باید این کمبود را جبران کنند. در واقع رسانه ها موظف به ادامه تحصیل هستند و از خبرنگاران استان می خواهیم که به محیط زیست و سلامت توجه بیشتری داشته باشند.

وی علم و آگاهی را نقطه مقابل جهل دانست و یادآور شد: رسانه ها و مطبوعات باید آگاهی را در جامعه ارتقا دهند و ادامه دهند زیرا بدون حضور رسانه ها و اراده، تحول در عرصه های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی صورت نمی گیرد. در صورت وقوع ناپایدار باشند. و این یک روبنا خواهد بود، اما خبرنگاران در حال تبدیل حرکات روبنایی به روبنا هستند.

این سخنگو همچنین به نقش پیشگیرانه رسانه ها اشاره کرد و گفت: قوه قضاییه به تنهایی توان مقابله با فساد را ندارد و از این رو رسانه ها می توانند نقش سازنده و پیشگیرانه ایفا کنند.

محمدحسن پور دبیر هفتمین جشنواره رسانه ای ابوذر گیلان نیز با اعلام این خبر از ارسال و ثبت 1568 اثر به دبیرخانه خبر داد: 96 پیام، 192 پیام، 126 زیرنویس، 102 مصاحبه، 81 یادداشت، 27 کارتون، 40 گرافیک متحرک، 41 الف. Na جشنواره یک مستند کوتاه و بیش از 800 عکس ارسال کرد.

وی اصحاب رسانه را به داشتن زبان قوی، دقیق و روشن برای اهداف نظام جمهوری اسلامی دعوت کرد و گفت: رسانه های گیلان بیش از 115 سال سابقه دارند و نهضت جنگل در سه دوره بیش از 40 شماره منتشر کرده است که نشان می دهد. اهمیت رسانه و مقاومت و جنگ با دشمنان.

انتهای پیام/

[ad_2]
Source link

درباره ی admin_asooweb

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *