حمایت بهزیستی از فرزندان برای ادامه تحصیل آنها

[ad_1]

سرپرست معاونت امور فرهنگی و اجتماعی سازمان بهزیستی کشور از تحصیل ۱۰ هزار و ۶۹۵ نفر از فرزندان تحت پوشش در حوزه اجتماعی در دانشگاه‌های کشور خبر داد.

به گزارش ایسنا، محمد نصیری در مراسم تقدیر از دانشجویان رتبه برتر کنکور سراسری تحت پوشش معاونت امورفرهنگی و اجتماعی سازمان بهزیستی کشور ضمن تبریک میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن خطاب به مادران و زنان سرپرست خانوار گفت: بخش زیادی از مادران حاضر در جلسه، مادرانی با ویژگی‌های خاص‌اند که در تربیت فرزندانشان کار ویژه ای انجام داده اند.

سرپرست معاونت امور فرهنگی و اجتماعی سازمان بهزیستی کشور با تاکید بر اینکه مفیدترین علم، علمی است که در خدمت خلق، انسانیت و کمک به جامعه هدف باشد، گفت: امروز روز گرامیداشت مقام علم است، به ویژه در دو سال گذشته که همه در مواجه با همه گیری کرونا در قرنطینه بودند و ثروت کسی به داد او نمی رسید، آنچه جهان را در مسیر نجات قرار داد، علم بود.

وی با اشاره به اینکه مسیر موفقیت فرزندان تحت پوشش سازمان بهزیستی در کنکور دشوارتر از افراد دیگر بوده است، افزود: سازمان بهزیستی به عنوان حامی فرزندان تحت پوشش، تا زمانی که آنان به کسب علمی که منجر به تحول در زندگی و جامعه شود، می پردازند و تا هر مقطعی و هر زمانی که فرد مشغول به تحصیل باشد حمایت خواهد کرد.

نصیری با بیان اینکه ۱۰ درصد فرزندان سازمان بهزیستی در مراکز دولتی تحصیل می کنند، تشریح کرد: ۹ هزار ۸۷۲ نفر از جامعه هدف در حوزه زنان سرپرست خانوار مشغول به تحصیل در دانشگاه‌ها هستند که ۹۳۷ نفر از آنان در دانشگاه های دولتی تحصیل می کنند.

سرپرست معاونت امور فرهنگی و اجتماعی سازمان بهزیستی ادامه داد: در مراکز شبه خانوده نیز ۸۲۳ فرزند درحال تحصیل در دانشگاه هستند که از این تعداد ۷۷ نفر در دانشگاه‌های دولتی تحصیل می کنند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل ساززمان بهزیستی کشور، نصیری در پایان گفت: با برنامه‌ریزی که در مرکز تحول اداری سازمان بهزیستی در حال انجام است، در بخش‌های انتخاب رشته تحصیلی و دانشگاهی، هدایت تحصیلی و رتبه‌های کنکور تلاش می‌شود که علمی که فرزندان ما کسب می‌کنند برای خود و جامعه مفید باشد و منجر به توانمندی آنان شود.

انتهای پیام

[ad_2]
خبرهای ورزشی

درباره ی admin_asooweb

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *