خرید خرید ماسک صورت ورقه ای

ماسک جراحی به نماد زمان ما تبدیل شده است.

در 17 مارس 2020، این عنوان مقاله ای در نیویورک تایمز  خرید خرید ماسک صورت ورقه ای در مورد نقش ماسک در طول شیوع COVID-19 بود. ماسک صورت تبدیل به یک اکسسوری لباس شده است که هر روز و همه جا استفاده می شود. انواع شکل ها، فرم ها و مواد در حال استفاده و تبلیغ است تا جایی که در سال 2020 تجارت تولید و فروش ماسک صورت متولد شد.

در آلمان، دولت حکم داده است که پوشیدن ماسک صورت برای محافظت از مردم در برابر هر گونه خطر بیماری هوابرد، طبق قانون اساسی [1] که بیان می‌کند که «حمایت باید به راحتی برای هر شهروند در کشور ارائه شود، الزامی است».

هدف این مقاله تحلیل و بررسی انتقادی مقررات برخی از ایالت‌های فدرال در آلمان است که برای انطباق با مقررات مشابهی که قبلاً در سایر کشورها وجود دارد، ماسک‌های محافظ در عموم را ملزم می‌کنند.

اکثر ماسک‌هایی که دهان را می‌پوشانند، پوشش‌دهنده بینی دهان (MNC) نامیده می‌شوند، طبق گفته موسسه رابرت کخ (RKI؛ آژانس دولتی فدرال آلمان و موسسه تحقیقاتی مسئول کنترل و پیشگیری از بیماری‌ها) و در برابر عفونت‌های تنفسی و هوا محافظت نمی‌کنند. در بررسی بعدی، از عبارت “ماسک های محافظ” برای توصیف هر نوع ماسک صورت استفاده می شود.

ماسک های محافظت کننده از عفونت
ماسک های تنفسی (RM) ابزارهای محافظی هستند که بخشی از صورت را می پوشانند. آنها طراحی شده اند تا هم از شخصی که آنها را می پوشد و هم از محیط اطراف در برابر آلاینده های تنفسی (سموم تنفسی یا ارگانیسم های بیماری زا باکتریایی/ویروسی) محافظت کنند. ماسک های مختلف را می توان به عنوان I) ماسک کامل (طبق استاندارد EN 136) و II) ماسک نیم و ربع (EN 140) طبقه بندی کرد (شکل های 1، 2، 3 و 4). در حالی که یک ماسک کامل تمام صورت را می پوشاند، یک نیم ماسک از زیر چانه تا بالای بینی، یک چهارم ماسک از بالای بینی تا بالای چانه قرار می گیرد. مقاومت تنفسی متناسب با چگالی مواد ماسک متفاوت است.

درباره ی admin_asooweb

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *