خرید لایک اینستاگرام و خرید لایک خارجی با کیفیت

خرید لایک خارجی

یکی از ترفندهای که در حال حاضر بسیار پرطرفدار شده است خرید لایک اینستاگرام است. برای اینکه در اینستاگرام دیده شوید باید با سایر کاربران تعامل داشته باشد. تعامل با سایر کاربران دارای دو عامل اساسی است که باید به این دو عامل توجه ویژه ای داشته باشید. این دو عامل عبارتند از:

·        لایک

·        کامنت

با افزایش تعامل با سایر کاربران صفحه شما در اینستاگرام توسط افراد بیشتری دیده شده و در نتیجه میزان فروش شما افزایش خواهد یافت. خرید لایک خارجی و ایرانی ترفند جدیدی است که برخی از پیج ها برای بیشتر دیده شدن از آن استفاده می کنند. در این مقاله سعی داریم بیشتر در مورد خرید لایک صحبت کنیم.

How to Buy Instagram Likes in 2022: 6 Best and Trusted Sites

چرا افزایش فالوور برای شرکت ها و اینفلوئنسرها مهم است؟

اگر بخواهیم تعریف خلاصه ای از اینفلوئنسرها داشته باشیم، اینفلوئنسرها به افرادی گفته می شود که تعداد زیادی از کاربران صفحه آنها را دنبال می کنند و با آنها تعامل انجام می دهند. اینستاگرام یکی از محبوب ترین شبکه اجتماعی در بین این افراد است. شرکت های مختلف به منظور افزایش فروش به دنبال راه های برای به دست آوردن فالوور بیشتر هستند. زیاد بودن فالوور در اینستاگرام به معنای تأیید آن صفحه است. یکی از روش های افزایش فالوور انجام تبلیغات است.

 اینفلوئنسرها با به اشتراک گذاشتن پست های تبلیغاتی اقدام به کسب درآمد می کنند. شرکت ها نیز از این طریق فالوورهای بیشتری را جذب می کنند. با تغییرات جدیدی که در اینستاگرام روی داده است فرآیند جذب فالوور کمی سخت تر شده است. به همین دلیل افرادی هستند که می خواهند با استفاده از ترفند های جدید روند رشد صفحه خود را افزایش بدهند. خرید لایک اینستاگرام یکی از این ترفندها است.

چگونه لایک اینستاگرام بخریم؟

الگوریتم قبلی اینستاگرام به این صورت بود که عکس ها و یا ویدئوهای شما براساس زمانی که آن را پست کرده اید به نمایش گذاشته می شد که در این روش گرفتن لایک و پیدا کردن فالوور چندان سخت نبود. اما در الگورتیم جدید اینستاگرام نحوه نمایش پست ها، براساس میزان تعامل شما با سایرین است. به این صورت که در صفحه اصلی یا خانه شما پست های بالاتر قرار می گیرند که شما قبلاً عکس های آن را لایک کرده و برای آنها کامنت قرار داده اید. به همین دلیل بسیاری از افرادی که از این طریق کسب در آمد داشتند از الگوریتم جدید اینستاگرام ناراضی هستند. به همین دلیل از ترفند خرید لایک اینستاگرام استفاده می کنند.

به طور کلی دو روش افزایش و خرید لایک اینستاگرام دارای محبوبیت بیشتری است. این دو روش عبارتند از:

·        خرید لایک از سرویس های فروشنده لایک اینستاگرام

·        استفاده از ربات اینستاگرام

در ادامه به بررسی این دو روش می پردازیم.

1.    خرید لایک از سرویس های فروشنده لایک اینستاگرام

در ابتدا که اینستاگرام هنوز کاربران زیادی را به سمت خود جذب نکرده بود برخی از افراد برای افزایش تعداد لایک و فالوور چندین اکانت مختلف می ساختند و پیج اصلی خود را دنبال می کردند و از این طریق پست های خود را لایک می کردند. این روش کم کم در قالب سرویس فروش لایک و فالوور در بین کاربران جا باز کرد. در این روش برای اینکه تعداد فالوور و لایک را افزایش بدهند از اکانت های فیک استفاده می کنند. در نگاه اول این روش کاربردی است زیرا میزان فالوور و لایک پست های شما را افزایش می دهد. اما باید بدانید این روش دو ایراد اساسی دارد که در ادامه به بررسی این دو مشکل می پردازیم.

·        مهم ترین اصل اینستاگرام برای اینکه پست شما در اکسپلور به نمایش گذاشته شود تعامل است. با استفاده از این روش شما این اصل را زیر پا می گذارید.

·        قابل شناسایی بودن اکانت های فیک مشکل اساسی دوم است. اکانت های فیک تعداد فالوور کمی دارد، عمدتاً عکس پروفایل ندارند و … . صفحه ای که دارای فالوور یا لایک کننده فیک باشد در معرض خطر پاک شدن از طرف اینستاگرام قرار دارد.

2.    استفاده از ربات اینستاگرام

کارکردن با ربات اینستاگرام بسیار راحت است. شما ممکن است با سرویس های تحت عنوان افزایش لایک و فالوور اینستاگرام، لایک خودکار اینستاگرام، فالوور واقعی و ایرانی اینستاگرام و … برخورد کرده باشید. این سرویس ها همان ربات اینستاگرام هستند. این ربات ها از طرف شما در اینستاگرام می چرخند و با افرادی که مورد هدف شما هستند تعامل می کنند.

شما با استفاده از ربات اینستاگرام می توانید به راحتی مخاطبان خود را هدف قرار دهید و برای آنها لایک و کامنت قرار دهید. این روش دقیقاً همان روشی است که ما نیز از آن استفاده می کنیم. اما این روش نیز دارای دو ایراد اساسی است.

مشکل اول این است که ربات انتخابی شما باید به درستی نوشته شده است. در غیر این صورت به راحتی توسط اینستاگرام قابل شناسایی است.

مسئله بعدی تنظیمات ربات است. اگر می خواهید از ربات استفاده کنید باید به گونه ای تنظیم شده باشد که ایجاد هر گونه مشکلی جلوگیری شود. به عنوان مثال باید سعی کنید از کامنت گذاشتن با ربات پرهیز کنید.

جمع بندی

در این مقاله سعی کردیم در مورد خرید لایک اینستاگرام صحبت کرده و روش های خرید لایک اینستاگرام را به شما معرفی کنیم. اما بد نیست بدانید تمامی افرادی که در اینستاگرام فعالیت می کنند و فالوورهای زیادی دارند از ابتدا به اینگونه نبودند و برای رسیدن به این جایگاه تمامی تلاش خود کرده اند.

درباره ی admin_asooweb

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *