خطر سقوط بیخ گوش تیم‌ملی در اوج کامیابی!

[ad_1]

تیم ملی در صورت راهیابی به جام جهانی قطر مقابل عراق باید سه بازی دیگر مقابل امارات، کره جنوبی و لبنان را نیز ببرد!

به گزارش ایسنا، ترتیب تیم های راه یافته به جام جهانی 2022 قطر در قرعه کشی این مسابقات که در تاریخ 1 آوریل 2022 (12 آوریل 1401) برگزار می شود، بر اساس آخرین رده بندی فیفا قبل از قرعه کشی در روز پنجشنبه 31 مارس 2022 (11 فروردین 1401) منتشر خواهد شد.

تاکنون 13 تیم در این تورنمنت قطعی شده اند که علاوه بر قطر، تیم های آلمان، دانمارک، برزیل، بلژیک، فرانسه، کرواسی، اسپانیا، صربستان، انگلیس، سوئیس، هلند و آرژانتین تیم هایی هستند که تیم های خود را تکمیل کرده اند. ترویج.

بر اساس آخرین رده بندی اعلام شده از سوی فیفا در 23 دسامبر 2021، در صورت انجام قرعه کشی قهرمانی جهان امروز، بلژیک، برزیل، فرانسه، انگلیس، آرژانتین و اسپانیا به همراه قطر میزبان در مرحله نخست قرار خواهند گرفت. دانمارک، هلند، آلمان، سوئیس و کرواسی دوم شدند و صربستان سوم شد.

تیم ملی ایران که می تواند در فوریه 2022 به فیفا صعود کند، در آخرین رده بندی فیفا در رده بیست و یکم قرار دارد و در حال حاضر در رده سوم قرار دارد، اما ممکن است با پیروزی های بعدی در مسابقات رسمی صعود به جام جهانی، صعود و غیره. تیم های با رتبه های بالاتر، ایران به مقام دوم دست یافت.

ایران از دسامبر 1992 در رده بندی فیفا در تیر و مرداد 1384 در صدر جدول رده بندی فیفا قرار داشت که در رده پانزدهم جهان قرار گرفت. از آن زمان در ژوئن 2019 در رده 20 جهان قرار گرفت و رده بندی فعلی (بیست و یکم جهان) بهترین رنکینگ ایران در رده بندی فیفا است.

ما باید بعد از رسیدن به جام جهانی مسابقات خود را ببریم!

پیروزی نهایی تیم ملی ایران در ورزشگاه آزادی مقابل عراق برای سه دیدار آینده مقابل امارات، کره جنوبی و لبنان رسمیت خواهد داشت اما هرگونه از دست دادن امتیاز در این دیدارها می تواند هزینه گزافی برای اسکوچیچ و شاگردانش داشته باشد.

همانطور که گفته شد تیم ملی برای کسب جایگاه بهتر در رنکینگ فیفا باید در این مرحله به پیروزی های خود ادامه دهد و از رتبه بیست و یکم فیفا به رتبه کمتر از بیستم جهان صعود کند تا حداقل حضور خود را حفظ کند. در مقام سوم چرخ را بکشید.

در حالی که در شرایط فعلی گفته می شود اسکوچیچ ممکن است پس از صعود برای بازیکنان جوان و کم تجربه خود بازی کند، این اتفاق ممکن است به تساوی یا شکست احتمالی مقابل حریفان با انگیزه ایران و در نهایت تیم ملی به دلیل شکست منجر شود. امتیاز از سمت سوم به سمت چهارم سقوط می کند.

با این شرایط نمی توان انتظار داشت اسکوچیچ در دیدارهای تشریفاتی تیمش را متحول کند و تا پایان این مرحله و تساوی امتیازات را از دست بدهد.

او می تواند در بازی های دوستانه و تدارکاتی تیم ملی به بازیکنان مستعد و کم تجربه خود میدان دهد تا پس از فروردین 1401 بهترین ترکیب را پیدا کنند.

انتهای پیام/

[ad_2]
Source link

درباره ی admin_asooweb

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *