خطیبی: اشتباهات داوری نبود،‌ صدرجدول بودیم/ مثل بعضی مربیان داد و بی‌داد نمی‌کنیم

[ad_1]

سرمربی آلومینیوم اراک معتقد است اگر اشتباهات داور در پنج هفته گذشته رخ نمی داد، این تیم در صدر جدول قرار می گرفت.

به گزارش ایسنا، رسول خطیبی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل سپاهان گفت: فردا با تیمی بازی می کنیم که از نظر کیفیت فوتبال یکی از بهترین های ایران است و یک باشگاه حرفه ای است. ما همه مسابقات آنها را آنالیز کرده ایم و امیدوارم بازی خیلی خوبی باشد. هر دو تیم برای فوتبال تلاش می کنند و اگر خدا بدهد می توانیم پیروز میدان شویم و با روحیه خوبی به مصاف سپاهانا برویم. کارهایی که تاکنون انجام داده‌ایم، به خوبی انجام داده‌ایم، اما اگر زودتر می‌آمدیم، می‌توانستیم بازیکنانمان را حفظ کنیم. با این حال از بازیکنانم راضی هستم چون کیفیت خوبی داشتیم.

وی ادامه داد: در زمین تمرین مشکل داشتیم و بازی ها پرتنش بود که از هفته هشتم عملکردمان را ضعیف کرد. از نظر بازسازی یکی از بهترین تیم ها بودیم و سعی کردیم آسیب نبینیم اما مصدومیت هم خیلی موثر است. مشکل دیگر این است که در پنج هفته اخیر از داوران ضربه خوردیم که برای ما ناخوشایند است. این موضوع روی بازیکنان تأثیر روانی دارد. ما دو بار نامه نوشتیم و اعتراض کردیم و امیدوارم داور کمتر اشتباه کند. امیدوارم دیگر ضربه نخوریم و یک داور خوب ببینیم. باشگاه و مدیریت نیز از این موضوع بسیار ناراحت هستند. بدون اشتباه در بالای جدول بودیم و امیدوارم دیگر چنین اتفاقاتی رخ ندهد.

سرمربی آلومینیوم اراک با بیان اینکه همه این مشکلات باعث شد در جایگاه اول یا دوم قرار نگیریم، گفت: با این وجود جایگاه ما خوب است و در رده چهارم هستیم. ما تا امروز به کسی نگفته ایم که باشگاه به کمیسیون داوران نامه زده است و مثل برخی مربیان نیستیم که به داوران تهمت بزنند. اگر خدا بدهد هیچ اتفاقی نمی افتد و حرف سوم کشیده نمی شود. پس از پایان مسابقه به تفصیل در مورد برنامه و قصد باشگاه صحبت خواهیم کرد تا مردم و هواداران در جریان قرار گیرند.

او درباره غیبت های تیمش گفت: دو بازیکن مصدوم داریم. به همین دلیل علیرضا نقی زاده و محمود قائد رحمتی را نداریم، اما بقیه را داریم.

انتهای پیام/

[ad_2]
Source link

درباره ی admin_asooweb

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *