دشمن دنبال غیرت‌زدایی از  جامعه است

[ad_1]

ایسنا/ ایلام امام جمعه ایلام گفت: ویژگی های جامعه و افراد متفکر، اصحاب رسانه و اندیشمندان باید انتقام بگیرند تا تبلیغات منفی دشمن را خنثی کرده و نقشه های دشمن را خنثی کنند.

حجت الاسلام والمسلمین الله نور کریمی در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار تصویری با مردم قم، گفت: و غربی ها ماژور بازی نکرده و نخواهند کرد. نقشی در انقلاب ما داشته اند و تاکنون مورد هجوم استکبار جهانی قرار گرفته اند و تجربه به ما آموخته است که هر جا از اصول و ارزش های انقلاب اسلامی پیروی کرده ایم جامعه را به سعادت رسانده ایم و هر جا که عقب مانده ایم آسیب دیده ایم. شکست ها

وی با بیان اینکه دشمن تلاش می کند جامعه را محروم نکند، گفت: ویژگی های جامعه و فرهیختگان و اصحاب رسانه و اندیشمندان در تلافی تبلیغات منفی دشمن را خنثی کرده و نقشه های دشمن را خنثی می کنند.

قائم مقام ولی فقیه استان ایلام ادامه داد: وقتی دشمن انقلاب را دست کم می گیرد و دستاوردهای اصلی انقلاب را زیر سوال می برد، دشمن هیچ گاه به دستاوردهای انقلاب اسلامی اشاره نمی کند و بر قدرت دفاع موشکی و موفقیت های ماهواره ای جمهوری اسلامی تمرکز می کند. . در تحریم و اجبار ما در دنیایی که نمی گوید واقعاً مایوس کننده است، اما مانند مار زخمی که می خواهد انتقام بگیرد، به موفقیت نهایی رسیده ایم، بنابراین نباید از تبلیغات منفی دشمن ضربه بخوریم.

تکمیل

[ad_2]
Source link

درباره ی admin_asooweb

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *