دوومیدانی کاران مدال‌آور پارالمپیک تحت حمایت ویژه

[ad_1]

رئیس انجمن پارادوکس گفت: اگرچه ورزشکاران در اردوی اهواز با سایر ورزشکاران شانس کسب مدال طلا را دارند اما تمرینات آنها زیر نظر مربیان متخصص انجام می شود و از حمایت های ویژه ای برخوردار هستند.

غلامرضا کمانه در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: اولین اردوی آماده سازی پارادوکسیکال برای حضور در بازی های پاراآسیایی چین با 26 ورزشکار در اهواز در حال برگزاری است که البته برخی از ورزشکاران به دلیل بیماری در اردو حضور ندارند. اضافه خواهد شد.

وی در پاسخ به این سوال که اردوی دوندگان با حضور همه دوندگان در اردوی اهواز باید شانس متفاوتی برای کسب مدال طلا داشت، افزود: تعدادی از دوندگان طلایی ما از جمله هاشمیه متقیان و سعید افروز حضور داشتند. به درخواست خود و با هماهنگی، اردوی آماده سازی آنها با سایر ورزشکاران در اهواز برگزار می شود که البته این ورزشکاران زیر نظر مربیان متخصص و با حمایت ویژه کمیته ملی پارالمپیک تمرینات خود را سپری می کنند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا تعداد سهمیه های مقام دوم بازی های پاراآسیایی چین مشخص است، گفت: کمیته ملی پارالمپیک هنوز چیزی در مورد تعداد سهمیه ها و اینکه چه موادی می توانیم در پاراآسیایی شرکت کنیم اعلام نکرده است. بازی های آسیایی و پایان ژانویه.

کمانه ادامه داد: هدف ما این است که دوندگان بیشتری را به اردوی دوم دعوت کنیم تا بعد از مسابقات انتخابی بهترین ها را برای مسابقات چین انتخاب کنیم.

پارادوکس تاریخ برگزاری آخرین مسابقات انتخابی تیم ملی را اواخر اردیبهشت ماه سال آینده اعلام کرد و افزود: تمامی کسانی که مدعی پوشیدن پیراهن تیم ملی هستند باید در آخرین دوره مسابقات انتخابی شرکت کنند تا پس از بررسی سوابق و بدنی خود. به شرط اعزام ورزشکاران -بازی های آسیایی.

کمانه در پایان به بررسی اولین اردوی آماده سازی ورزشکاران اعزامی به بازی های پاراآسیایی چین در اهواز پرداخت و گفت: سالن ورزشی تختی اهواز مشکل خاصی ندارد، اگر ورزشکاران از تجهیزات اردو راضی باشند مشکل خاصی نیست. احتمال دارد دومین اردو در بهمن ماه در اهواز برگزار شود.

انتهای پیام/

[ad_2]
Source link

درباره ی admin_asooweb

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *