دیدار پورخاقان با مراجعه‌کنندگان مرکز ارتباطات مردمی قوه‌ قضاییه

[ad_1]

رئیس کل نیروهای مسلح با حضور در مرکز روابط عمومی، با تعدادی از مددجویان دیدار و دستورات لازم را برای رفع مشکلات آنان صادر کرد.

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام والمسلمین احمدرضا پورخاقان رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح و تنی چند از نمایندگان این سازمان با حضور در مرکز روابط عمومی با تعدادی از مراجعین دیدار و در جریان پرونده‌ها قرار گرفتند. .

در این دیدار که حدود دو ساعت به طول انجامید، رئیس پزی شخصاً با مراجعه کنندگان دیدار و در خصوص مشکلات این افراد راهنمایی های لازم را ارائه کرد.

حجت الاسلام و المسلمین پورخاقان در تشریح این دیدار گفت: در جلسه علنی امروز عده ای از شهرستان های دوردست به تهران آمدند تا پرونده خود را بررسی کنند اما با توجه به اینکه سیستم ویدئو کنفرانس در مرکز روابط عمومی راه اندازی شده بود و در این جلسه به دلیل مشکلاتی که در این زمینه وجود داشت، اقدام شد. در آینده می‌توانیم.» پرونده‌ها را از طریق ویدئو کنفرانس حل می‌کنیم تا وقت و هزینه‌مان برای هموطنان هدر نرود.

یکی از مشکلات کسانی که امروز برای دیدار با رئیس کل قوه قضاییه به مرکز عمومی قوه قضائیه مراجعه کرده بودند، تاخیر در رسیدگی به این پرونده بود.

به عنوان مثال در یکی از پرونده های فردی که به استان فارس مراجعه کرده بود، پرونده وی در سال 94 مطرح شد و با دستور رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح برای رسیدگی به این موضوع هنوز حکمی برای وی صادر نشده است. مورد.

مورد دیگری که امروز در جلسه رئیس کل دادگستری کشور با مراجعه کنندگان به مرکز روابط عمومی قوه قضائیه گزارش شد مربوط به تعاونی مسکن کارکنان ارتش بود که پس از مدت ها اموالی از سهامداران تعاونی دریافت نکردند. حجت الاسلام و المسلمین پورخاقان دستورات لازم را برای تسریع در رسیدگی صادر کرده است.

انتهای پیام/

[ad_2]
Source link

درباره ی admin_asooweb

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *