راه فراری از خشونت نیست

[ad_1]

نمایش «بوی چرم» هلموت کراوسر به کارگردانی محمدعلی زمانی در تماشاخانه شانو روی صحنه رفت.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی نمایش “دماغ چرمی” با ترجمه علیرضا کوشک جلالی که توسط نشر افراز منتشر شده است، او برای اولین بار جلالی را کارگردانی کرد و اکنون برای دومین بار در ایران نمایش داده می شود.

شب گذشته یکشنبه 17 دی ماه، تئاتر شانو با حضور جمعی از هنرمندان و اصحاب رسانه میزبان مراسم افتتاحیه بود.

این نمایش اولین بار در سال 1393 به کارگردانی علیرضا کوشک جلالی در مجموعه تئاتر شهر روی صحنه رفت و اکنون پس از 7 سال این بار به کارگردانی محمدعلی زمانی و با بازی ند ندهودی و وحید جباری آغاز به کار کرده است.

پیمان خاکسار، مترجمی که یکی از مهمانان افتتاحیه این نمایش بود، گفت که از ابتدای شیوع کرونا در «بوی چرم» کمتر وارد تئاتر شده است.

وی ادامه داد: در دنیای امروز که خشونت در جامعه بسیار گسترش یافته است، حتی مرد منزوی که به دنیای درونی خود پناه برده و تنها راه ارتباط با دنیای بیرون از طریق همسرش است، نمی تواند از حریم خصوصی خود خارج شود. از خود محافظت کنید و از خشونت جامعه محافظت کنید.

خاکسار با بیان اینکه خود را در عرصه تئاتر متخصص نمی داند، افزود: خوشحالم که بعد از مدت ها پای تئاتر نشستم و با متن و اجرای خوبی مواجه شدم. مخصوصا بازی وحید جباری و ند مقصودی که خیلی دلنشین بود.

صدیقه سادات موسوی زاده (مشاور پروژه)، محمدمهدی صباغیان (تهیه کننده)، مجتبی گیویان (طراح نور)، نسیم ملکی (طراح صحنه و لباس)، وحید صالحی (گریم)، ​​مسعود خرداد (آهنگساز)، رامین ارغند (آهنگساز) از دیگر عوامل این نمایش هستند. صدا) بازیگر)، وحید مشایخی (عکاس) و سعید جمشیدی پور (روابط عمومی).

از خشونت گریزی نیست

[ad_2]
Source link

درباره ی admin_asooweb

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *