رقابت تنگاتنگ نمایندگان فارس برای بقا در لیگ دسته سوم

[ad_1]

ایسنا/ فارس مرحله گروهی اول لیگ دسته سوم فوتبال کشور حساس ترین روزها را پشت سر می گذارد و تیم ها سخت برای صعود یا بقا می جنگند.

سه نماینده استان فارس در این رقابت ها همگی در گروه پنجم قرار دارند و امید خود را برای صعود به مرحله دوم از دست داده اند اما برای سقوط به لیگ استانی به مصاف یکدیگر و با سایر تیم ها می روند.

تیم پرسپولیس شیراز در هفته یازدهم که شنبه 8 بهمن ماه برگزار می شود در خانه میزبان تیم پیشرو یزدلوله خواهد بود. پرسپولیس که با 12 امتیاز از هشت مسابقه در رده هفتم جدول قرار دارد، می تواند در صورت پیروزی مقابل نماینده یزدو به رده پنجم جدول برسد و در منطقه امن جدول قرار گیرد. عقاب شیراز در حال حاضر در رده پنجم قرار دارد اما این هفته استراحت دارد و نمی تواند امتیاز افزایش دهد.

شایان دیزل کوار فارس نیز که با 11 امتیاز در رده هشتم جدول قرار دارد، بعدازظهر شنبه میزبان تیم چهارم تراز چادگان خواهد بود. شاگردان جمشید قدیری در شایان دیزل نیز برای بقا نیاز به کسب سه امتیاز دارند.

به گزارش ایسنا، طبق قوانین لیگ سوم فقط یک دور برگزار می شود. یعنی مسابقات این تیم ها فقط سه هفته ادامه دارد و تیم هایی که در گروه های پنج گانه ششم یا پایین تر هستند فصل آینده به مسابقات لیگ استانی سقوط خواهند کرد!

تیم های سوم، چهارم و پنجم هر گروه نیز فصل آینده را در این رده سپری خواهند کرد و تیم های اول و دوم به مرحله دوم مسابقات راه خواهند یافت.

مرحله دوم این مسابقات با حضور 10 تیم صعود کننده از مرحله اول به اضافه تیم های باقی مانده از مرحله دوم فصل قبل و همچنین سقوط تیم های لیگ دوم فصل قبل برگزار شد. (در مجموع 30 تیم) در 3 گروه 10 تیمی.

انتهای پیام/

[ad_2]
Source link

درباره ی admin_asooweb

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *