رهاسازی ۱۰۰ دستگاه خودرو گرفتار شده در محورهای آذربایجان غربی

[ad_1]

ایسنا/ آذربایجان غربی مدیر عامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی از نجات و رهاسازی 100 خودرو گرفتار شده توسط برف و برف روب در محورهای مواصلاتی جنوب استان توسط تیم های امداد و نجات جمعیت هلال احمر خبر داد.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان، امیر جعفرزاده به دلیل برف و هیاهو در محورها گفت: طی تماس های مردمی با مرکز مدیریت و هماهنگی عملیات (112) جمعیت هلال احمر استان از ساعت 6 ساعت 17:00 الی 26:00 ساعت 17:30 همان روز و با دریافت گزارش از مرکز کنترل و هماهنگی eoc عملیات امداد و نجات هلال احمر، 100 دستگاه خودرو در محورهای مواصلاتی مذکور توقیف شدند. استان و به منظور ترخیص خودروها و کمک رسانی به مسافران وسایل نقلیه.

وی در تشریح این امداد رسانی گفت: اکیپ های عملیاتی پایگاه امداد و نجات بین شهری جمعیت هلال احمر در محورهای ذکر شده به 295 دستگاه خودروی مستعد که 18 دستگاه از آنها گرفتار برف و برف شدند، امداد رسانی کردند.

جعفرزاده افزود: در این عملیات زمانی که خودروها دچار برف و دود شدند، نیروهای امدادی هلال احمر اقدام به توزیع مواد غذایی اضطراری کردند.

مدیرکل جمعیت هلال احمر استان الف ضمن تقدیر از حمایت های بسیار خوب پلیس راه، حمل و نقل، پایانه ها و امداد و نجات افزود: 13 دستگاه آمبولانس و چندین دستگاه آمبولانس.

انتهای پیام/

[ad_2]
Source link

درباره ی admin_asooweb

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *