شرایط برگزاری امتحانات دانشگاه تربیت مدرس اعلام شد/ آغاز امتحانات از ۲ بهمن

[ad_1]

معاون آموزشی دانشگاه تربیت مدرس جزئیات امتحانات نیمسال اول سال تحصیلی 1401-1400 را اعلام کرد.

به گزارش ایسنا، با اعلام دانشگاه تربیت مدرس، امتحانات نهایی نیمسال اول تحصیلی 1401-1400 این دانشگاه بر اساس دستورالعمل معاونت آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در خصوص نحوه برگزاری برگزار می شود. امتحانات نهایی در دانشگاه های نیمسال اول 1401-1400 به منظور حفظ سطح تحصیلات و صحت. اعتبار آزمون های دوره های کارشناسی ارشد و دکتری این دانشگاه صورت می گیرد.

بر این اساس کلیه امتحانات پایان ترم اول دانشگاه تربیت مدرس به استثنای امتحانات دروس عملی و آزمایشگاهی به صورت غیبت و از ساعت 14 الی 23 روز شنبه برگزار می شود.

ارزشیابی نهایی دانشجویان با ترکیبی از امتحانات پایان سال با حداقل وزن 50 درصد نمره نهایی دانشجو و سایر ارزشیابی ها و سایر فعالیت های دانشجو در فرآیند آموزشی ترم انجام می شود.

با اعلام دانشگاه تربیت مدرس، آزمون دروس (ویژه دانشجویان تربیت مدرس) از 11 تا 19 بهمن ماه و آزمون دروس تخصصی از 11 تا 12 بهمن ماه و نمرات اولیه نیز بین 14 تا 19 بهمن ماه ثبت نام می شود. تا 29 فوریه

تاریخ اعتراض دانشجویان از شنبه 30 بهمن لغایت چهارشنبه 4 اسفند اعلام شده است و نمرات نهایی دانشجویان از شنبه 5 تا 9 اسفند خواهد بود.

انتهای پیام/

[ad_2]
Source link

درباره ی admin_asooweb

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *