فیفا کارت زردها را برای پلی‌آف انتخابی جام جهانی پاک کرد

[ad_1]

فیفا تصمیم دارد به بازیکنانی که در مرحله حذفی مقدماتی حضور خواهند داشت برای صعود به جام جهانی 2022 کمک کند و در این رابطه تصمیم گرفته است تا کارت زردهای قبلی را حذف کند.

به گزارش ایسنا و به نقل از تایمز، فیفا در آستانه صعود به جام جهانی 2022 تصمیم مهمی گرفت. به گزارش بی بی سی، فیفا تصمیم گرفته است کارت های زرد بازی های پلی آف را پس بگیرد.

به عبارت دیگر، هیچ بازیکنی بازی پلی آف را با محرومیت کارت زرد از دست نمی دهد. آنها در صورت دریافت کارت قرمز در نیمه نهایی قطعا فینال را از دست خواهند داد.

دلیل اصلی این تغییر این است که پاک نکردن کارت های زرد عادلانه نبود، چرا که برخی از کشورها در شش و برخی دیگر در پنجاه سالگی بازی کردند. این بدان معناست که کشورهایی که 10 بازی انجام داده اند نسبت به کشورهایی که تنها 8 بازی انجام داده اند شانس بیشتری برای دریافت کارت زرد دارند.

مسابقات پلی آف به گونه ای برگزار می شود که 12 تیم در سه گروه 4 تیمی تقسیم می شوند. در هر گروه دو دیدار برگزار می شود که برنده این دو دیدار به مصاف یکدیگر می روند و برنده آخرین بازی به جام جهانی صعود می کند. یکی از حساس ترین دیدارهای مقدماتی جام جهانی می تواند تقابل احتمالی ایتالیا و پرتغال باشد. واضح است که تنها یکی از این دو تیم واجد شرایط MS 2022 است.

انتهای پیام/

[ad_2]
Source link

درباره ی admin_asooweb

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *