قاطعانه مانع هرگونه افزایش قیمت کالاها شوید

[ad_1]

رئیس جمهور از اعضا و کارگزاران دولت خواست تا با نخبگان و صاحب نظران حوزه کاری خود حتی مخالفان سلیقه دولت ارتباط مستمر داشته باشند و هیچ نهاد دولتی از ارتباط با جامعه نخبگان غافل نشود. در ارتباط با مدیریت آن

به گزارش ایسنا، آیت الله سیدابراهیم رئیسی 20 دی ماه در دیدار با مردم قم در جلسه هیئت دولت با اشاره به رهبر معظم انقلاب با تجلیل از شخصیت و شعار دولت سیزدهم، گفت: همه دولت ها. مسئولان باید تلاش کنند تا به بهترین نحو به بخشش، تکمیل و تعالی ادامه دهند.

رئیس جمهور از اعضای دولت خواست علاوه بر جلساتی که با مدیران و کارکنان ادارات خود دارند با ارباب رجوع و مراجعه کنندگان به دستگاه ها ارتباط و دیدار داشته باشند.

رئیسی از همه مسئولان دولتی خواست مردم را به عنوان ناظران معتبر بشناسند و گفت: در صورت دریافت پیام از سوی مردم حتما آن را به دقت بررسی کنید و در صورت صحت آن اقدام کنید.

رئیس جمهور همچنین از اعضا و کارگزاران دولت خواست تا با نخبگان و صاحب نظران حوزه خود و مخالفان سلیقه دولت در ارتباط باشند و گفت: هیچ یک از دستگاه های دولتی نباید با جامعه نخبگان ارتباط داشته باشند. . آنها از حوزه مدیریت خود غفلت می کنند و باید به طور منظم با متخصصان حوزه خود ملاقات و گفتگو کنند.

رئیسی در بخش بعدی سخنان خود بر لزوم تدوین و اجرای نظام حقوق و دستمزد عادلانه تاکید کرد و خاطرنشان کرد: به عنوان دولت سیزدهم با توجه به شعارها و رویکردهای دولت باید نظام حقوق و دستمزد را عادلانه کنیم. آنچه امروز انجام می شود غلبه چانه زنی در نظام دستمزدی است که باید در یک نظام پرداخت هماهنگ و عادلانه اصلاح شود.

رئیسی گفت: لازم است کارگروهی تشکیل شود تا در مدت کوتاهی قانون جدید، یکسان و عادلانه حقوق و دستمزد تدوین شود و تمامی قوانین و مقررات جاری حقوق و دستمزد و مزایا در دستگاه های مختلف پس از تصویب در مجلس لغو شود.

رئیس جمهور خطاب به مسئولان ذیربط با تاکید بر اینکه به هیچ وجه نباید اجازه افزایش قیمت کالاها را بدهیم، گفت: دستگاه های مختلف باید هر گونه تسهیلات اعم از نیرو و اختیارات مورد نیاز خود را اعلام کنند و در مقابل نیز موظف هستند قاطعانه از افزایش قیمت جلوگیری کنند. هر گونه افزایش قیمت. .” یک آپارتمان.

رئیسی تاکید کرد: متأسفانه برخی از جریان ها در صدد ایجاد یأس و ناامیدی در مردم هستند و دستگاه های اجرایی و دولتی باید با گزارش و ارائه کارهای انجام شده و نه آنچه باید انجام دهند، تلاش کنند تا امید مردم به آینده کشور را افزایش دهند.

انتهای پیام/

[ad_2]
Source link

درباره ی admin_asooweb

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *