لیبل صدفی 15 خرداد

 

 

چاپ برچسب لیبل صدفی اسم سفارشي براي فن اي ها

و به کارگیری شخصي

 

 

 

 

برچسب هاي اسم کاربرد نامحدودي دارند. مي‌توانيد آن‌ها را به لباس‌ها، کوله‌پشتي‌هاي فرزندتان، وسايل مدرسه، شيشه‌هاي کودک، و اسباب اداري خویش بیشتر کنيد.

 

 

 

اينها همچنين ممکن هست در ادامه رويدادها پخش شوند تا کمپانی کنندگان بتوانند به راحتي خویش را به يکديگر معرفي کنند. برچسب‌هاي اسم را با اسم خویش شخصي کنيد يا جاهاي خالي چاپ کنيد تا اشخاص بتوانند از آن به کارگیری کنند.

 

 

 

 

طراحي اثر هنري استيکر موثر

 

 

 

بهترين قالب را براي برچسب اسم خویش تعیین کنيد. برش به میزان براي برچسب هايي که اشخاص با دست پوست مي نمایند و مي چسبانند توصيه مي شود. آن ها را در ادامه رويدادها نمايش دیتا و به آن ها تحويل دهيد. براي مقادير اندک اقلامي که نياز به برچسب دارا هستند نظیر وسايل مکتب و منزل پیشنهاد دهيد. ليبل هاي رول براي مقادير زياد که بيش از 250 قطعه میباشند ايده آل هستند. براي صدها هدايا، آيتم هاي تبليغاتي يا موردها رايگان که با اسم هر مشتري برچسب گذاري مي شوند، ايده آل است.

 

 

 

 

شکلي را تعیین کنيد که مطلوب موقعيت باشد. قصد داريد در ادامه يک کنفرانس فن اي ظواهر شويد يا به برچسبي نياز داريد که با تام جزئيات شما مطابقت داشته باشد؟ مستطيل فضاي کافي براي نام‌هاي طولاني‌تر، نشانی و جزئيات تماس دارد. اين مربع ظاهري مدرن و مينيماليستي دارااست که مي‌تواند با پيام «سلام، من (نام را در ادامه اينجا وارد کنيد)» در ادامه حیث بگيرد.

 

در زير برچسب برش به اندازه، انواع خلاقانه تري وجود دارااست که کودک ها دوست دارا هستند نظیر شش ضلعي، قلب، انفجار ستاره و قوس.

 

کساني که میزان و صورت خاصي را در ادامه ذهن دارا هستند مي توانند “اندازه سفارشي” را در ادامه گزينه هاي برچسب رول تعیین کنند. شما مي توانيد بيش از 10 عرض و طول را با اعتنا به طراحي خویش ترکيب کنيد.

 

 

درباره ی admin_asooweb

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *