لیبل پشت چسبدار یانا

 

چاپ لیبل پشت چسبدار يک ابزار بازاريابي که مي چسبد.

مگنت ها دکور گزینه عشق هميشه در ادامه يخچال هستند. امروزه نیکی فقط براي هدف ها زيبايي شناختي بلکه براي چسباندن يادآوري هاي مهمي نظیر ليست هاي مواد غذايي و يادداشت ها نيز به کارگیری مي شود. البته آيا به به کارگیری از مگنت کارت براي نمايش داده ها به دست آوردن و فعالیت خویش نيز فکر کرده ايد؟ آهنربا کارت مي تواند موهبتي باشد براي بازاريابي، صرفا به اين فکر کنيد که بازار هدف شما چندین توشه در ادامه يک روز ممکن هست درب يخچال را گشوده کند. علاوه بر اين، مي توانيد از آن به تیتر هديه، هديه و حتي تقويم نيز به کارگیری کنيد.

 

در اينجا در ادامه UPprinting، آهنرباهاي کارت ويزيت ما‌درها در ادامه هر دو میزان استاندارد و سفارشي موجود است. اين آهنرباها بر روي 17 pt چاپ مي شوند. استاک کارتي که به هر مرحله فلزي مي‌چسبد و داراي پوشش UV است. تعداد پیشنهاد از 25 تا 5000 هست که بسته به تعیین شما در ادامه 4 يا 6 روز کاري فراهم ارسال است.

 

براي سؤالات بيشتر در ادامه گزینه آهنرباهاي کارت ويزيت، صرفا با شماره 1-888-888-4211 با ما‌درها تماس بگيريد. همچنين مي توانيد از طريق کلید “چت زنده” با ما‌درها چت کنيد. ما‌درها بيش از اين مايليم که در ادامه تام نيازهاي چاپ شما به شما امداد کنيم!

اندازه. رنگ. مواد. تمامی چيز اينجاست، و بيشتر.

1 کاغذ/گزينه هاي سهام

 

يک کيت مثال رايگان دريافت کنيد

17 امتياز مگنت درخشان (UV)

17 pt مگنت درخشان (UV)

به عمده سطح های صاف فلزي متصل مي شود

قابل جابجايي، جابجايي و به کارگیری مجدد

پوشش UV يک روکش درخشان بادوام بیشتر مي کند

فقط براي به کارگیری در ادامه فضاي داخلي

توجه: اين آهنرباها براي نگه داشتن چندين تکه برگه طراحي نشده اند.

ضخامت رنگ روي مرحله فلزي ممکن هست بر طرز اتصال آهنربا تأثير بگذارد

 

درباره ی admin_asooweb

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *