معلمی که با وجود بیماری فرشته‌وار به دور شاگردانش می‌چرخد

[ad_1]

ایسنا/ لرستان فرشته حیدری معلمی است که با وجود بیماری سرطان و درمان سخت، همچنان به مدرسه می رود و به تدریس دین خود ادامه می دهد.

داستان خوب، داستان معلمانی است که جان خود را در پیچ و خم های جاده ها از دست نداده اند و همچنان با عشق به دانش آموزان خود به سرعت حرکت می کنند و هیچ چیز نمی تواند آنها را از حرکت باز دارد.

این بار از وجود فرشته ای صحبت می کنیم، فرشته ای واقعی که بال های سفیدش را روی دانش آموزان استثنایی می گسترد و صدای بال هایش تا اعماق وجود دانش آموز طنین انداز می شود.

فرشته حیدری; او فرشته واقعی ای است که مانند دیگر معلمان دلسوز کشورمان با وجود بیماری و مشکل لحظه ای رسالت خود را از دست نداده و با وجود سرطان شنیع و مراحل سخت درمان همچنان برای ادای دین به مدرسه می رود. شاگردانش

خصومت بین معلم و دانش آموزان به حدی است که با وجود اینکه او خوشحال نیست و پزشکان به نحوی از سلامتی او قطع امید کرده اند و به دلیل شیمی درمانی های بعدی دیگر نمی تواند راه برود، نشان داد که نام فرشته مناسب است و می تواند. فرشته زندگی دیگران باش و مشکل گشا باشد آنقدر که وقتی کرونا آمد و با چالش آموزش الکترونیکی دانش آموزان مواجه شد، چاره ای جز این نداشت که با چند دانش آموز در خانه بماند و در روستا زندگی کند، زیرا به دانش آموزان ناشنوا اعتماد داشت. با فضای مجازی خوب آنها در حال یادگیری نیستند. از این رو چندین روز در هفته از محل سکونت خود در بروجرد به روستای شهید محمد بروجردی می رفت و در آنجا به عنوان دانشجو زندگی می کرد و هیچ شکایتی نداشت، بلکه دیدگاه مادر را به مادرش می آموخت.

این معلم دلسوز، با اخلاق، وظیفه شناس و وظیفه شناس می تواند روزهای سخت زندگی خود را با آرامش پشت سر بگذارد، اما تنها با عشق به کودکان استثنایی نشان داد که فرشتگان نیز می توانند روی زمین باشند.

فرشته داستان ما از دانش‌آموزان با نیازهای خاص می‌خواهد که برای رسیدن به آرزوهایی که در دل دارند، سفر علم و دانش را آغاز کنند.

این معلم عزیز بیماری خود را در شرایطی سخت در زندانی با دست و پای بسته دید، به همین دلیل تصمیم گرفت مانند فرشته ای با بال های سفید در بهشت ​​پرواز کند و بذر اخلاق و وجدان را بر زمین بپاشد و به کودکان نیازهای خاص و همه چیز را بیاموزد. افرادی که حتی در شرایط سخت می توانند انسان باشند و مانند یک فرشته زندگی کنند.

او در عشق دانش آموزان دم می زند و تا آخرین لحظه تلاش می کند تا به آنها نشان دهد که چقدر ارزشمند و عزیز هستند و هر یک از آنها می توانند دنیا را پر از انسانیت کنند و کشور را به مکانی بهتر تبدیل کنند.

فرشته حیدری، معلم سال سوم و چهارم دانش آموزان کم توان ذهنی و ناشنوای مدرسه استثنایی پویا اشترینان، نماد وجدان، ایثار، صبر و اخلاق است. او کاری کرد که به جرأت می شد گفت: همه را شرمنده کرد و حتی صبر را.

انتهای پیام/

[ad_2]
Source link

درباره ی admin_asooweb

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *