مقاله اسپری درایر

مقاله اسپری درایر
فیلتر ساکشن کشتل, درایر, فیلتر ساکشن

کر درایر (سنگ کر) دانفوس مدل 48F از نوع ضد اسید است. فیلتر درایر ها از نظر اندازه در سایزهای ۳/۸ ،۱/۲ ،۵/۸ ، ۷/۸ و کلیه سایزهای پرکاربرد تولید شده و در فروشگاه مسترکول موجود است . خارج کردن ترشحات دهان و حلق بیماران بستری در مراکز درمانی و منازل امری حیاتی است.پیش از خرید دستگاه ساکشن خانگی نیاز است تا نکاتی را بدانید که در این مقاله به آن ها پرداخته ایم ،پس با ما همراه باشید. یک کاتتر معمولی با نوک کوچک در از بین بردن اجزای بزرگتر مانند دندانها و لختهها بیاثر خواهد بود. یکی از مهم ترین اجزای به کار رفته در سیکل های تبرید، فیلتر کر درایر است. از برندهای تولیدکننده این محصول میتوان به برندهای کستل ایتالیا، کول سامر چین، GVN , O&F و برخی برندهای چینی اشاره کرد که محصولات باکیفیتی را روانه بازار کرده اند. در فروشگاه مسترکول شما میتوانید مایع شکن خود را از برندهای معتبری همچون آلکو (امرسون)، هنری، کستل، GVN, کول سامر، O&F و برخی دیگر از برندهای معتبر با ابعاد گوناگون تهیه فرمایید. ۳ در بازار موجود است البته باید خاطرنشان کرد که این لرزه گیرها از قیمت بالاتری نسبت به سایر برند ها برخوردار بوده و در برخی از پروژهها استفاده از لرزه گیر پکلس توجیه اقتصادی ندارد از این رو ما به جای دیگری از تولیدکنندگان لرزه گیر در دنیا همچون برند نارا کره ، کولینگ چین را نیز جهت انتخاب در اختیار شما دوستان قرار می دهیم تا با توجه به بودجه در نظر گرفته شده تا بتوانید بهترین خرید را داشته باشید. ​This data has been do᠎ne by G᠎SA  Con​te᠎nt Gen er​at or DEMO​!

فیلتر ساکشن کشتل

چرا باید از فیلتر درایر در خط لوله استفاده کنیم؟ فیلتر های درایر دارای انواع مختلفی هستند و هرکدام نیز کاربرد متفاوتی دارند، ولی اغلب فیلتر ها یک طرفه هستند، یک طرفه به این معنا است که موقع نصب باید در جهت مشخصی روی خط لوله پیاده شوند. فیلتر ساکشن در سیکل تبرید (سردخانه) و چیلرهای تراکمی همچون پوست کر عمل میکند و این بدان معناست که وظیفه آن جلوگیری از ورود مواد مضر به داخل سیستم است. یکی دیگر از انواع کمپرسورهای موجود در بازار، کمپرسور یخچال یا موتور یخچال است. کاربرد اسپریها نیز از دیگر فاکتورهایی محسوب میشود که در قیمت آن تأثیرگذار است. فیلتر درایر ها در چیلرهای تراکمی و سردخانه ها جزئی جدایی ناپذیر هستند همانطور که از نامش معلوم است وظیفه فیلترینگ و جلوگیری از جذب مواد نامطلوب را در سیکل تبرید (سرخانه) و چیلرهای تراکمی را دارد. یکی از نکات مهم در رابطه با کارکرد اویل سپراتور این است که روغن برگشتی اویل سپراتور به کارتر روغن کمپرسور وارد میشود و باعث روغنکاری و چرب شدن قطعات مکانیکی و متحرک کمپرسور می شود که در نتیجه باعث افزایش طول عمر کمپرسور بالا رفتن راندمان آن میشود. لرزه گیر علاوه بر کاهش لرزش آلودگی صوتی خاصی از فرایند را نیز کاهش می دهند.

قابل استفاده بر روی انواع ساکشن پرتابل و بیمارستانی. 1. فیلتر درایر هرمتیک یا بسته و 2. فیلتر درایر با هسته قابل تعویض. همچنین به صورت دست دوم در قسمت تجهیزات دندانپزشکی دست دوم قابل دسترسی است. تمیزی قسمت داخلی بدنه پوسته کر از ویژگی های فیلترهای کستل است، که تضمین می شود. همانطور که گفتیم یکی از معایب این خشک کن ها هزینه زیاد آنها می باشد. که به جرعت می توان گفت که از نسل اول فلاش ها می باشد همانطور که از نام آن مشخص است از نوع المنت لانگ ویو که گرم شدن آن نیاز به زمان دارد که در عمل دائم روشن می باشد بدون تایمر و بدون فن .همچنین جهت میزهای چاپ دستی خود فلاش حول محور پایه بشکل دستی می چرخد که پس از خشک شدن چاپ از روی سطح پالت کنار رفته که باعث سوختن چاپ وپارچه نشود ودر نوع مناسب جهت ماشین های اتوماتیک بشکل اتوماتیک از سطح پالت کنار می رود.بزرگترین اشکال مصرف برق زیاد به جهت دائم روشن بودن و خطر سوختن وآتش سوزی است. لازم به ذکر است وظیفه اصلی دستگاه فلش درایر، ثبات دهی سطحی به رنگ در کوتاهترین زمان و حداقل برق مصرفی میباشد.

از دیگر امکانات این یونیت دارا بودن چیپ بلوئر است و امکان چپ دست و راست دست شدن را دارد و امکان انتقال صفحه نمایش برای حالت چپ دست را دارا می باشد. تمام اسپری درایرها از نوعی از اسپری کردن یا اسپری نزولی استفاده می کنند تا مایع یا دوغاب را به یک اسپری با اندازه کنترل شده برساند. پس کیسه خوب کیسه ایست که قابلیت سری کردن داشته باشد. هر کدام از این حجم ها برای استفاده خاصی طراحی شده اند.برای مثال کیسه های 2 لیتری برای بخش های اورژانس و ICU و CCU مناسب بوده و کیسه های 3 لیتری برای بخش جراحی مناسب است. فیلترهای ساکشن به عنوان فیلترهای ایمنی برای محافظت از پمپ ها از آلودگی های ناخالص استفاده می شود که می تواند آنها را درگیر کند. فیلتر درایر کستل یا فیلتر ساکشن کستل یکی از وسایل ضروری در سیستم های تبرید می باشد که با جذب رطوبت و حذف مواد خارجی مانع از واکنش شیمیایی شده و از سیستم تبرید محافظت می کند. محل قرارگیری پوسته کرهمیشه قبل از کمپرسور استتا بدین وسیله از هرگونه آسیب به کمپرسور در اثر آلودگی موجود در گاز فریون (مبرد) جلوگیری کند. این کمپرسورها از لحاظ مصرف انرژی بسیار کارآمد و بهینه هستند و در برابر شوک های مایع بسیار مقاوم هستند.

در اینجا بیشتر به بررسی وب سایت انواع فیلتر ساکشن کستل.

درباره ی admin_asooweb

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *