نجات جان ۷نفر گرفتار در برف و کولاک چرام توسط هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد

[ad_1]

ایسنا/ کهگیلویه و بویراحمد مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد از نجات ۷ نفر گرفتار در برف و کولاک در منطقه تسوج چرام توسط امدادگران هلال احمر خبر داد.

سید امان الله جهانبین در گفت وگو با ایسنا، افزود: نجاتگران پایگاه امداد و نجات جاده ای شهید تقی نژاد جاخونه شرکت هلال احمر چرام پس از 24 ساعت تلاش برای نجات و رهاسازی 35 خودروی برفگیر در برف اخیر، نجات پیدا کردند. هفت نفر در منطقه تسوج چرام زندگی می کنند.

وی گفت: عصر روز یکشنبه مورخ 26 دی ماه 93 در ساعت 17:30 طی تماس مامور حراست شهرستان چرام 7 نفر (بهورز از شبکه بهداشت و درمان تسوج و جمعی از یارانش) در منطقه کوهستانی و سردسیر تسوج دستگیر شدند. . با توجه به شدت برف و طوفان برف، بلافاصله امدادگران و امدادگران از پایگاه امداد و نجات جاده ای شهید تقی نژاد (جاخونه) که به دلیل برف و ریزش زیاد به محل حادثه نزدیک بودند، به محل اعزام شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: پس از 4 ساعت و 30 دقیقه جست و جو و انجام عملیات جست و جو به افراد دستگیر شده رسیدند و پس از تلاش های فراوان برای رهاسازی خودروی خود، آنها را نجات دادند. . برای اسکان به پایگاه امداد و نجات در جاده جاخونه منتقل شدند و به دستور الهی دو بسته 72 ساعته که همگی در سلامت کامل بودند دریافت کردند و ساعت 22 عملیات پایان یافت.

جهانبین گفت: این عملیات طاقت فرسا پس از تلاش شبانه روزی جهادی و جانانه امدادگران و نجاتگران پایگاه امداد و نجات جاده ای شهید تقی نژاد در منطقه «جاخونه»، 35 دستگاه خودرو گرفتار برف و برف در کنکنک و امامزاده وهری صد را نجات و نجات داد. علی علیه السلام که ستودنی و قابل تحسین است.

انتهای پیام/

[ad_2]
Source link

درباره ی admin_asooweb

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *