هدف مسئولان، سازندگی و ارتقای توان اقتصادی خراسان شمالی باشد

[ad_1]

ایسنا/ خراسان شمالی استاندار خراسان شمالی گفت: هدف مسئولان سازندگی و حمایت از بنیه اقتصادی استان است و این مهم با هم افزایی فکری و امکانات محقق می شود.

محمدرضا حسین‌نژاد ظهر امروز 28 دی ماه در دیدار با امیر سرتیپ دوم امیررضا آذریان فرمانده نیروی زمینی منطقه‌ای شمال شرق ارتش با اشاره به اینکه مسئولان باید به دنبال ساختن و ارتقای بنیه اقتصادی استان باشند، افزود: در استان به ویژه در حوزه کم آبی، سهم اندک عشایر در نهاده های دامی و یا کمبود گمرک باید همدلی و هم افزایی مسئولان را برای بهبود استان ایجاد کنیم.

وی به نقش متنوع نیروهای مسلح در کمک رسانی به مردم اشاره کرد و گفت: در شرایط بحرانی مانند سیل، زلزله و سایر اقدامات ویژه، نیروهای مسلح همواره در خط مقدم خدمت هستند.

سردار سرتیپ دوم پاسدار رضا آذریان فرماندهی نیروی زمینی منطقه ای ارتش نیز با اشاره به تجربیات ارزنده استاندار خراسان شمالی در همه ابعاد و عرصه ها افزود: خدمت رسانی به مردم را بر عهده دارند.

وی در رابطه با تکمیل بیمارستان صحرایی در رضا و جرگلان تصریح کرد: با شناسایی کادر درمانی و پرستاری تمامی تجهیزات مورد نیاز بیمارستان نصب می شود.

شایان ذکر است امروز 28 دی ماه با حضور مسئولان استانی و فرمانده قرارگاه زمینی ارتش در شمال شرق ر. به عنوان فرمانده جدید تیپ 130 شهدای ارتش زمینی معرفی شد.

انتهای پیام/

[ad_2]
Source link

درباره ی admin_asooweb

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *