همدان ۶۸۰ هکتار وسیع‌تر شد

[ad_1]

ایسنا/ همدان استاندار همدان با مصوبه شورای عالی معماری و شهرسازی برای الحاق 680 هکتار به شهر همدان موافقت کرد.

علیرضا قاسمی فرزاد افزود: طی جلسه و رایزنی با شورای عالی مسکن و شهرسازی با گنجاندن 680 هکتار از اراضی شورایی در طرح جامع شهری همدان موافقت شد.

استاندار همدان گفت: در این شورا موضوع الحاق 680 هکتار از اراضی شورین و بر اساس سیاست و برنامه نهضت ملی مسکن دولت، 13 در روند طرح جامع شهری همدان مطرح شد تا اینکه این الحاق انجام شد.

وی افزود: تهیه طرح جامع همدان توسط مشاور نقش جهان پارس با کارفرمای اداره کل راه و شهرسازی از سال 1396 آغاز شده که برای تصویب به شورای برنامه ریزی استان ارائه شده و همچنان در حال پیگیری است. .

نماینده عالی دولت در بخش بعدی سخنان خود به مزایای این مراسم پرداخت و گفت: با افزودن این 680 هکتار به محدوده شهر، تامین بخشی از زمین در اختیار نهضت ملی مسکن در همدان با رعایت عموم مردم به عنوان مثال. جمعیت، خدمات و سفر را اشغال می کند.

استاندار همدان گفت: الحاق این 680 هکتار می تواند نقش مهمی در کاهش تراکم جمعیت در هر هکتار در همدان داشته باشد.

قاسمی فرزاد گفت: استان و شهرستان همدان بر اساس آمار رسمی کشور یکی از پرتراکم ترین شهرها است.

وی با تاکید بر اهمیت الحاق این طرح به شهر گفت: گسترش افقی شهر با رعایت کلیه قوانین و مقررات مبتنی بر اصول شهرسازی و طراحی تسریع می شود. با توجه به سیاست دولت سیزدهم، بافت فرسوده قابل بهسازی و نوسازی است.

استاندار همدان در پایان نقش این اقدام در قیمت مسکن گفت: اضافه شدن این 680 هکتار به شهر همدان موجب تعدیل عرضه و تقاضای مسکن می شود. و در نتیجه قیمت مسکن متعادل تر خواهد شد.»

انتهای پیام/

[ad_2]
Source link

درباره ی admin_asooweb

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *