وقوع جرائم خشن در بوشهر ۸درصد کاهش یافت

[ad_1]

ایسنا/بوشهر رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر گفت: در  ۱۰ ماهه نخست امسال در مقایسه با مدت مشابه پارسال با کاهش ۸ درصدی وقوع جرائم خشن در این استان روبه‌رو هستیم.

سرهنگ کارآگاه جوشن سهرابی اظهار کرد: با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی و دوایر تجسس و با بهره‌گیری از ظرفیت مشارکت شهروندان و با وقت‌گذاری و تلاش مضاعف و اقدامات اطلاعاتی و علمی، در  ۱۰ ماهه امسال در مقایسه با مدت مشابه پارسال با کاهش ۸ درصدی وقوع جرائم خشن روبه‌رو هستیم.

وی با اشاره به کاهش ۵۰ درصدی وقوع سرقت مسلحانه در ۱۰ ماهه سال جاری در مقایسه با مدت مشابه در سال ۹۹، گفت: دستیابی نسبت کشف به وقوع ۱۰۱  درصد در سرقت به عنف  دست‌یابی به نسبت کشف به وقوع ۱۵۸ درصد در جرم خشن قتل با کشف تعداد ۱۲ فقره قتل معوق و کاهش ۲۱  درصدی این جرم امسال در مقایسه با مدت مشابه پارسال و دست‌یابی به نسبت کشف به وقوع ۹۴  درصد در مجموع جرایم سرقت از دیگر دستاوردها امسال  بوده است.

رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر تصریح کرد: با تلاش کاراگاهان پلیس، نسبت کشف به وقوع کلاهبرداری در ۱۰ ماهه سال جاری ۹۱ درصد و در جرم جعل نسبت کشف به وقوع میزان ۹۵ درصد بدست آمده و وقوع جرم جعل امسال کاهش ۴ درصدی در مقایسه با مدت مشابه پارسال داشته است.

سهرابی با اشاره به تلاش شبانه روزی پلیس برای  کاهش جرائم سرقت‌های خشن و خرد در سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال قبل که با کار هدفمند و مؤثر ماموران و کارآگاهان پلیس آگاهی و دوایر تجسس در دستور کار قرار دارد، افزود: در این راستا از ابتدای سال جاری تعداد ۱۱۸  باند مجرمانه در جرایم سرقت شناسایی و منهدم شده که این امر باعث دستگیری ۳۶۱ سارق و ۱۷۵  نفر خریدار اموال مسروقه، کشف ۱۲۴۴  فقره انواع سرقت شده و خروجی این تلاش‌ها  کاهش میزان سه  درصدی وقوع مجموع جرایم سرقت امسال در مقایسه با مدت مشابه پارسال بوده است.

رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر تأکید کرد: این توفیقات حاصل همکاری شهروندان فهیم استان و توجه به توصیه‌های ایمنی پلیس در اقدامات پیشپیرانه از سرقت بوده است.

انتهای پیام
 

[ad_2]
خبرهای ورزشی

درباره ی admin_asooweb

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *