چکش حراج بر نقد فراستی

[ad_1]

«آقای فراستی عزیز، شما همیشه مدعی بوده اید که افراد غیرمتخصص روزگار سینمای ما را تباه کرده اند. حالا انگار عنان در دست یک کمدین، یک منتقد سینما و یک سیاستمدار است!

به گزارش ایسنا، جملات فوق بخشی از پستی است که یکی از گالری ها در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرده و از اظهارات مسعود فراستی درباره حراج تهران انتقاد کرده است.

مدتی است در فضای مجازی شاهد اظهار نظر یک منتقد سینمایی به صورت ویدئویی هستیم که با خیال راحت به صحبت و نقد رویدادهای فرهنگی و هنری می پردازد.

گالری هما در واکنش به این سخنان نوشت: «آقای مراز عزیز، شما همیشه مدعی هستید که افراد غیرمتخصص روزگار سینمای ما را تباه کرده اند. حالا عنان ظاهراً به دست کمدین ها، منتقدان سینما و سیاستمداران افتاده است!
بیشتر ما، جنبه بصری، نسبت به شفافیت اقتصادی حراج ها و معاملات در طول سالیان متمادی حساس و مشکوک هستیم، اما تمام پول حراج تهران و امثال اینها به گرانی فیلم بلند خودمان نیست. اگر چنین است، آنها را از دست نخواهند داد. مستقیماً از یارانه های دولتی؛ علاوه بر تریبونی که سال ها تلویزیون به شما داده، ده هزار برابر کل پول در تیراژ هنری می خواهد و می دانم که در دانش شما شکی نیست. برادر بزرگتر، هدف این است که ما آنطور که دیگران می خواهیم سوزن را به یکدیگر بچسبانیم.
علاوه بر این، در این حراج اصلاً اثری نبود، شما یک بار نگاه کردید، اما گفتید نقد نکردید.

انتهای پیام/

[ad_2]
Source link

درباره ی admin_asooweb

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *