تلاش پزشکان مادر باردار در بیمارستان چابهار را از مرگ حتمی نجات داد

[ad_1]

ایسنا/ سیستان و بلوچستان تلاش های دکتر. دکتر داوود ورشوساز، دکتر. فرزانه زاهد و دکتر. زری سلطانی جان یک مادر باردار را در بیمارستان امام علی (ع) چابهار نجات داد و این مادر 27 ساله از مرگ حتمی نجات یافت و خانواده بیمار را وادار به خوشحالی کرد.

به گزارش ایسنا، برخی رسانه ها و شبکه های اجتماعی همیشه از مشکلات و کمبودهای سلامتی صحبت می کنند و هیچکس منکر این مسائل نیست، اما بد نیست. برای خدمات رسانی بهتر در مناطق و نقاط محروم استان سیستان و بلوچستان.

در جریان وقوع سیل و بارندگی، دکتر فرزانه زاهد جراح و متخصص زنان و زایمان بیمارستان های نیکشهر و چابهار با همکاری موسسه خیریه واشین دیار به سرپرستی عبدالرحمن بلوچزهی به صورت رایگان از ناصرآباد کنارک و اورکی چابهار بازدید کردند. 100 بیمار آسیب دیده از باران و سیل نشان داده است که باید از زحمات این مردم مهربان و مهربان قدردانی کرد.

چند خط در عملکرد برخی از پزشکان هر چند ناچیز بنویسید و خدمت مستمر آنها جبران نمی شود.

رئیس بیمارستان امام علی (ع) چابهار نیز به خبرنگار ایسنا گفت: برخی از اقدامات پزشکان در جهت دستیابی به سلامت بیمار قابل تقدیر است و دو پزشک پرتلاش و وظیفه شناس دکتر فرزانه زاهد و زری سلطانی را دیده ایم. پس از چند ساعت جان مادر باردار را نجات دهید.» به لطف حساسیت کاری که داشتم تا آخر و لحظه به لحظه همکاری کردم و بیشتر به سلامتی بیمار کمک کردم.

دکتر داوود ورشوساز گفت: نجات جان مادر باردار برای وزارت بهداشت و ارتقای شاخص های بهداشتی بسیار مهم است و مدیریت و کادر درمانی بیمارستان صرفه جویی و تلاش نمی کنند. “

وی افزود: کمبود پزشک، امکانات درمانی و به ویژه کمبود تخت های بیمارستانی در شهر خبرهار کاملا مشهود است و 213 تخت فعلی بیمارستان امام علی (ع) کفاف تعداد زیادی از بیماران و نیروهای فعلی را نمی دهد. شهر بسیار فراتر از ظرفیت است.”

رئیس بیمارستان امام علی(ع) چابهار افزود: در سال گذشته بیش از 9 هزار زایمان در بیمارستان چابهار انجام شد و باید بگویم بر اساس آمار ثبت شده سالانه بیش از 800 تا 900 زایمان انجام می شود. امسال. یک ماه برای تشکر از کادر پزشکی.

وی بر احداث بیمارستان جدید 540 تختخوابی چابهار در اسرع وقت تاکید کرد تا بتوانیم خدمات بهتری ارائه دهیم و شاخص های سلامت را افزایش دهیم. تعداد مراجعات و بیماران در چابهار زیاد است و یکسری کمبودها.

تصویر زیر تلاش دو پزشک را نشان می دهد که چشم به راه نجات جان یک مادر باردار هستند.

تلاش پزشکان مادر باردار در بیمارستان چابهار را از مرگ حتمی نجات داد

انتهای پیام/

[ad_2]
Source link

درباره ی admin_asooweb

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *