حضور خراسان شمالی در نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران

[ad_1]

ایسنا/ خراسان شمالی مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان شمالی از حضور این استان در نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران خبر داد.

علی مستوفیان در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: این نمایشگاه فرصت بسیار خوبی برای معرفی استان و نشان دادن ظرفیت های گردشگری آن است.

وی ادامه داد: این نمایشگاه علاوه بر مزایای ارائه جاذبه های گردشگری برای حضور مسافران، فرصت مناسبی برای تعریف بسته های سرمایه گذاری در استان است تا سرمایه گذاران در صورت تکمیل توافق با استان برای اجرای پروژه ها همکاری کنند. انجام پیاده روی.

مستوفیان همچنین گفت: با شیوع کووید 19 در جهان، صنعت گردشگری متحمل آسیب های زیادی شده است و اکنون کشورهای مختلف در تلاش برای جبران آن هستند.

وی ادامه داد: «برگزاری» نمایشگاه‌های فیتور «و» اکسپو امسال در اسپانیا و امارات همین نگاه را نشان می‌دهد و نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران نیز از نظر زمانی متاثر از آن‌ها است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان شمالی با بیان اینکه بسیاری از کشورها روی تحقق این نمایشگاه ها حساب باز کرده اند، تاکید کرد: ما نیز می توانیم با تعریف بسته های سرمایه گذاری خود از این فرصت استفاده کنیم.

وی ادامه داد: خراسان شمالی در این نمایشگاه غرفه ای 100 متری دارد که فضای مناسبی برای فعالیت های مختلف است.

مستوفیان گفت: از تمامی واحدهای اقامتی، پذیرایی، بوم گردی و … استان برای شرکت در این نمایشگاه دعوت کرده ایم.

به گزارش ایسنا، پانزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و سی و پنجمین نمایشگاه ملی صنایع دستی تهران از 9 تا 12 بهمن ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی برگزار می شود.

حضور خراسان شمالی در نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران

حضور خراسان شمالی در نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران

انتهای پیام/

[ad_2]
Source link

درباره ی admin_asooweb

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *