قهرمانی همدان در مسابقات کشتی آزاد نوجوانان استان

[ad_1]

قهرمانی همدان در مسابقات کشتی آزاد نوجوانان استان

ایسنا/همدان سرپرست اداره ورزش و جوانان نهاوند گفت: مسابقات کشتی آزاد نوجوانان استان با قهرمانی تیم همدان به پایان رسید.

به گزارش ایسنا، سلیمان جوانمردی روز جمعه ۸ بهمن در جمع خبرنگاران ، اظهار کرد: مسابقات کشتی آزاد نوجوانان استان به میزبانی شهرستان نهاوند به یاد شهید حاج قاسم سلیمانی و یادبود زنده یاد استاد فرامرز سماوات برگزار شد.
وی تصریح کرد: این مسابقات با حضور ۹۸ کشتی‌گیر از ۱۱ تیم از ۱۰ شهرستان همدان، نهاوند، ملایر، اسدآباد، تویسرکان، کبودراهنگ، درگزین، رزن، فامنین و بهار در مجموعه ورزشی شهید عبادالله خدارحمی شهر نهاوند برگزار شد.
جوانمردی افزود: در پایان این رقابت‌ها و پس از برگزاری ۱۲۴ رقابت تیم همدان با کسب ۲۰۵ امتیاز قهرمان شد و تیم‌های نهاوند با ۱۸۲ و ملایر با ۱۳۱ امتیاز به ترتیب دوم و سوم شدند.
وی بیان کرد: در نتایج انفرادی محمدحسین شعبانلو از همدان در وزن ۴۵ کیلوگرم قهرمان شد و حسین فرجی از همدان دوم و آرمان سلطانی از رزن سوم شدند.
سرپرست اداره ورزش و جوانان نهاوند ادامه داد: در وزن ۴۸ کیلوگرم امیرمحمد گرجی از همدان اول و مهدی سلگی از نهاوند دوم و ابوالفضل احمدی از همدان سوم شدند و در وزن ۵۱ کیلوگرم امیرمحمد ترکمان از همدان اول، حسام عسگری از تویسرکان دوم، مهدی شورینی از کبودرآهنگ و محمد رضا قره علیوند از نهاوند سوم مشترک شدند.
جوانمردی بیان داشت: در وزن ۵۵ کیلوگرم باربد باقری از ملایر اول، حسین میرامرادی از همدان دوم و امیرحسین هاشمی از نهاوند و امیرحسین غلامی از کبودراهنگ به صورت مشترک سوم شدند.
وی ادامه داد: در وزن ۶۰ کیلوگرم امیر عرفان جهانی از همدان اول شد، آرین رضایی از ملایر دوم شد و علیرضا هاشمی از نهاوند و محمد حسام عبادی از همدان مشترکا سوم شدند و در وزن ۶۵ کیلوگرم نیز امیر سیف‌فیض‌الهی از نهاوند در مکان نخست ایستاد و سعید شاکری از فامنین دوم و علی قلخانباز از تویسرکان و امیر آقاجانی از همدان مشترکا سوم شدند.
سرپرست اداره ورزش و جوانان نهاوند افزود: در وزن ۷۱ کیلوگرم یونس شفعی از نهاوند قهرمان شد و محمد حسام‌نرگسی از همدان در جایگاه دوم قرار گرفت و نوید سلگی از نهاوند و امیر علی ابراهیمی از نهاوند مشترکا سوم شدند و در وزن ۸۰ کیلوگرم یاسین فراهانی از ملایر اول و سعید ترکاشوند از همدان دوم و علیرضا آقایی از ملایر و ابوالفضل شاه‌مرادی از نهاوند مشترکا سوم شدند.
وی یادآوری کرد: در وزن ۹۲ کیلوگرم علی غفاری از ملایر اول شد و نیما ساریخانی از ملایر دوم و محمد اصغری از همدان و ابوالفضل پیشدست از نهاوند مشترکا سوم شدند و در وزن ۱۱۰ کیلوگرم علی ابوالفتحی از نهاوند در جایگاه نخست ایستاد و ابوالفضل بیات از ملایر دوم و رضا صدری از همدان و محمد امین خویشوند از نهاوند مشترکا سوم شدند.
جوانمردی در پایان تاکید کرد: قهرمانان اوزان مختلف به‌عنوان اعضای تیم استان همدان به مسابقات قهرمانی کشور که ۲۳ بهمن ماه در شهر مقدس مشهد برگزار خواهد شد اعزام می شوند.

انتهای پیام

[ad_2]
خبرهای ورزشی

درباره ی admin_asooweb

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *