بروجردی: چین گزینه‌ای بدون حاشیه منفی برای نقش‌آفرینی در ارتقای تواتمندی‌های اقتصادی ایران است

[ad_1]

رئیس انجمن دوستی ایران و چین تاکید کرد: از آنجایی که یکی از مهمترین مسائل ما داشتن تکنولوژی روز دنیا و جذب سرمایه گذار به کشور است، چین فرصتی است که می توان در بسیاری از پروژه های ملی و بزرگ خود بدون استفاده از آن استفاده کرد. حواشی منفی.» نقشی در ایجاد توسعه مثبت فناوری در کشور و ارتقای توانمندی های اقتصادی دارد.

علاءالدین بروجردی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به گذشت 51 سال از برقراری روابط دیپلماتیک ایران و چین، اظهار کرد: به همین دلیل در اقصی نقاط چین، از پکن در شرق تا سین کیانگ، شاهد تاثیرات دو ملت هستیم. غرب.

وی بابیان اینکه چین به عنوان یکی از پنج عضو دائم شورای امنیت در صحنه سیاسی جهان جایگاه ویژه ای دارد و به سرعت در حال تبدیل شدن به اقتصاد شماره یک جهان است، گفت: امروز آنها در چین قدرت دارند. اگر علاوه بر این مزایا، عدم وجود نکات منفی در تاریخ روابط دو کشور در طول تاریخ باشد، چین به یکی از گزینه های برتر سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران و در نتیجه اراده دو کشور تبدیل خواهد شد. رهبران باید گام های بیشتر و بیشتری برای تقویت همکاری همه جانبه بردارند.

رئیس انجمن دوستی ایران و چین با اشاره به آغاز تفاهم نامه همکاری راهبردی و همه جانبه 25 ساله ایران و چین در سفر اخیر وزیر امور خارجه در پکن، پایتخت چین را آغازی برای 25 سالگی دانست. – سند همکاری سالانه که تمام جنبه های روابط را پوشش می دهد.

آقای بروجردی تاکید کرد: با آغاز اجرای توافقنامه همکاری راهبردی و همه جانبه 25 ساله ایران و چین، وزارتخانه ها و بخش خصوصی اعم از بازرگانان و شرکت های ایرانی مسئولیت بزرگی بر عهده خواهند داشت تا گام های عملی را در راستای رعایت این توافق بردارند. مفاد توافقنامه سند

وی همچنین درباره تاثیرات توافقنامه همکاری 25 ساله ایران و چین بر روابط دو کشور گفت: از آنجایی که یکی از مهمترین موضوعات ما داشتن فناوری روز دنیا و جذب سرمایه گذاری در کشور است، چین یکی از گزینه هاست. . بدون حاشیه‌های منفی می‌تواند در بسیاری از پروژه‌های ملی و بزرگ ما و همچنین ایجاد تحولات مثبت فناوری در کشور برای ارتقای توانمندی‌های اقتصادی نقش داشته باشد؛ بنابراین اجرای سند ۲۵ ساله ایرانی و چینی بدون شک می تواند ملت ها و توسعه اقتصادی در کشور ما باشد.

انتهای پیام/

[ad_2]
Source link

درباره ی admin_asooweb

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *