قطع واردات پنیر، کیم جونگ اون را لاغر کرد

[ad_1]

کاهش وزن قابل توجه رهبر کره شمالی در ماه های اخیر موضوع بحث ها و گمانه زنی های زیادی بوده است. روزنامه انگلیسی مترو کاهش وزن کیم جونگ او را به محدودیت های مرزی این کشور در زمان شیوع کرونا و عدم دسترسی رهبر کره شمالی به غذاهای مورد علاقه خود مرتبط دانست.

به گزارش روزنامه ایندیپندنت، مقامات کره شمالی اصرار دارند که کیم جونگ اون «به خاطر کشور» که از کمبود شدید مواد غذایی رنج می برد کمتر غذا بخورد. به نظر می رسد او بیشتر شبیه یک «مرد محبوب» باشد تا یک دیکتاتور چاق یک کشور گرسنه.

با این حال، روزنامه انگلیسی مترو با دکتر. سوجین لیما، استاد دانشگاه مرکزی لنکاوی و کارشناس کره شمالی، گمانه زنی های بیشتری را برانگیخته است و کاهش وزن رهبر کره شمالی را به عنوان قطع دسترسی به غذاهای مورد علاقه وی و مشکلات جدی ذکر می کند. محدودیت های مرزی برای جلوگیری از شیوع 19 مشاهده.

به گزارش مترو، دیکتاتور کره شمالی عاشق پنیر سوئیسی است و آنقدر آن را می خورد که حدود 130 کیلوگرم وزن داشت. گفته می شود که او از طرفداران پر و پا قرص مرغ سوخاری، ودکای روسی، کنیاک هنسی و شامپاین است.

دکتر گفت: “ما می دانیم که او منابع خوبی دارد، پنیر را دوست دارد، مست است و به انواع جوک ها دسترسی دارد.” سوجین. اما با بسته شدن مرزها، مسیری که همه این غذاها را به کره شمالی آورده بود، مختل شده است. بنابراین او به اندازه سابق تنوع غذایی ندارد.

وی افزود که نمی تواند بدن چاق را در حالی که مردم کشورش با گرسنگی و قحطی دست و پنجه نرم می کنند حفظ کند. به این ترتیب به مردم نشان می دهد که «من با شما هستم، من مثل شما هستم، رنج می برم».

برخی می گویند او در گذشته عمداً چاق بود تا بیشتر شبیه کیم ایلسونگ، پدربزرگش و بنیانگذار کره شمالی شود.

به گفته دکتر لیما، ظاهر کیم جونگ او، مانند بوریس جانسون و مدل موهایش، کاربردهای داخلی و تبلیغاتی دارد.

در مواجهه با بحران کویت، کره شمالی سیاست «مورد صفر» را دنبال می‌کند و با وجود اینکه حتی یک مورد تاج گذاری را ندیده است، اما همه شهرها قرنطینه شده و قانون «آتش در محل» این کشور برقرار است. در مرز جنوبی آن قرار دارد.

انتهای پیام/

[ad_2]
Source link

درباره ی admin_asooweb

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *