لزوم تامین و توزیع برق با عملکردی جهادی

[ad_1]

ایسنا/ فارس مدیرعامل توانیر بر لزوم کار جهادی و تلاش مضاعف و عملیاتی برای تامین و توزیع برق در کشور تاکید کرد.

آرش کردی روز چهارشنبه 29 دی ماه در مراسم افتتاحیه مدیرعامل شرکت برق منطقه ای فارس و بوشهر، بر لزوم کار و فعالیت مضاعف در تامین و تولید انرژی و غلبه بر پیک مصرف در زمستان و تابستان تاکید کرد و افزود: در سال 2018، در سال 1385، در سال 2014 باید تلاش شود. وضعیت فعلی و فراتر از نقاط بحرانی تامین، تولید و انتقال برق و انرژی تنها راه کار در مدار مدیریت جهاد است.

بسیج کردی تمامی امکانات و ظرفیت های تامین، تولید و انتقال برق و انرژی را یک ضرورت دانسته است: در این حوزه باید بتوانیم بدون ترس و دلهره پیک های مصرف تابستانه و زمستانی را پشت سر بگذاریم.

لزوم صرفه جویی در مصرف برق

مدیرعامل شرکت توانیر در رابطه با سرمای امسال و فشار مصرف گاز و برق در مناطق مختلف به ویژه مناطق سردسیر افزود: پیک مصرف برق در فصل زمستان از ساعت 11 تا 13 و همچنین از ساعت 17 تا 23 اعلام شده است. است در این ساعات از مصرف بیش از حد برق خودداری کنید.

کردی افزود: مصرف برق در زمان اوج بار فشار مضاعفی به شبکه برق وارد می کند که در فصل زمستان و با توجه به روند رو به رشد مصرف گاز در بخش خانگی و کاهش گازرسانی به نیروگاه ها، احتمال قطعی برق به دلیل کمبود گاز وجود دارد. . بیشتر و این مشکل الزام مصرف کنندگان به اعمال الگوهای مصرف بهینه را رد نمی کند.

وی افزود: استفاده کمتر از دستگاه های پرمصرف در این ساعات و همچنین تغییر زمان استفاده از این دستگاه ها به ساعات کم بار ضمن کاهش مصرف، صرفه جویی خوبی در هزینه ها برای مشترکان ایجاد می کند.

مدیرعامل شرکت توانیر همچنین به برخی از ظرفیت های تولید، انتقال و توزیع برق در استان های فارس و بوشهر اشاره کرد و افزود: این مناطق باید شاخص فعالیت های تامین انرژی در کشور باشد که ظرفیت های بی بدیل و شگفت انگیزی در این مناطق وجود دارد. ” باید فعل شد، با فعالیت ها و مدیریت جهادی می توان بر مشکلات موجود فائق آمد، مدیران برق با توجه به امکانات محدود باید تمام تلاش خود را برای بهره وری بیشتر انجام دهند.

کردی خاطرنشان کرد: صنایع زیادی به ویژه در مناطق جنوبی و مرکزی کشور وجود دارند که برای چرخش صنعت و احیای تولید نیاز به تامین برق دارند. مدیران، مسئولان، مهندسان و متخصصان تامین، تولید و انتقال برق باید پاسخگوی همه اینها باشند. باید نیازها و شرایط تامین شود تا برق معلق نباشد، شهرهای صنعتی و صنایع وابسته به دلیل کمبود برق مفقود باشند و از تمام ظرفیت های صنعتی کشور استفاده شود. تامین برق

لزوم تامین و توزیع برق با کارکرد جهادی

فارس نیاز به تامین زیرساخت های صنعتی صنعتی دارد

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس با بیان اینکه استان فارس در آستانه شتاب صنعتی شدن و تولید سریع صنعتی قرار دارد، افزود: و مناطق مرکزی.

محمود رضایی با تقدیر از توان موجود در این استان برای پیمودن این مسیر سخت، افزود: فارس استانی نخبه در صنعت و دانشگاه است و ارتباط صنعت و دانشگاه در این استان، استفاده از این ظرفیت ها می تواند زمینه ساز تولید و تولید باشد. توزیع بهینه برق و انرژی

رضایی در خصوص نیاز به کار گروهی گفت: استان فارس هم از نظر انرژی های نو و هم از نظر احداث نیروگاه فارس نیازمند نیروگاه های جدید خورشیدی است که باید برای تامین نیاز برق صنعتی اطراف توسعه بیشتری یابد. در آینده.

وی با بیان اینکه فارس یک استان کشاورزی و تامین کننده بسیاری از نیازهای غذایی کشور است، ضرورت توسعه زیرساخت های تامین برق در این بخش را یادآور شد و گفت: فرصت هایی برای مدیریت جدید بین بخش و مدیریت جهادی وجود دارد. در برق منطقه ای باید از همه این ظرفیت ها استفاده کرد.

برای تکمیل 360 پروژه عمرانی و صنعتی به 70 میلیارد اعتبار نیاز دارید

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای فارس و بوشهر همچنین جنوب کشور را شاهراه اصلی تامین برق حداقل 90 درصد مناطق کشور دانست و گفت: این امر پاسخگویی مدیران مجموعه را با مشکل مواجه می کند.

یدالله حقیقی با قدردانی از اعتماد و حمایت توانیر و مدیریت ارشد استان فارس و همچنین مجموعه مدیران، کارشناسان و متخصصان برق آن استان، افزود: برق فارس دارای مجموعه ای از مدیران، کارشناسان و متخصصان پاک و جهادگر است. . و منتظر است در دوره جدید مدیریت با کار و تلاش مضاعف همه حوزه های خدمات رسانی در این استان و جنوب کشور شاهد تلاش مضاعف خواهد بود تا بتوانیم نیازهای برق رسانی این منطقه را تامین کنیم.

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای فارس و بوشهر افزود: فارس و بوشهر در بسیاری از حوزه های تامین و تولید برق در کشور پیشتاز هستند، این مناطق در تعداد پروژه های ساخته شده و حفاظت از زیرساخت ها رتبه اول را دارند. و تعداد خطوط و ظرفیت های پروژه، بنابراین باید از این قابلیت ها برای تولید بیشتر و بهینه برق، انتقال سریع و ایمن و توزیع گسترده استفاده کرد.

انتهای پیام/

[ad_2]
Source link

درباره ی admin_asooweb

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *