مراسم تکریم و معارفه رئیس سابق و سرپرست جدید دانشگاه بناب برگزار شد

[ad_1]

ایسنا/ آذربایجان شرقی در این مراسم با حضور معاون وزیر علوم، مراسم تجلیل از رئیس دانشگاه بناب برگزار و مجتبی عباسیان به عنوان سرپرست جدید دانشگاه بناب معرفی شد و از زحمات حسین پیری رئیس سابق دانشگاه بناب مفتخر شد.

معاون وزیر علوم و رئیس سازمان دانشجویی در این مراسم گفت: شرایط بازگشایی دانشگاه ها مهیا است و تمامی مصوبات ستاد ملی کرونا اجرایی می شود.

هاشم داداش پور با اشاره به روند مناسب واکسیناسیون در جامعه دانشگاهی گفت: بر اساس آمارهای به دست آمده از مرکز ملی ویروس کرونا، حدود 80 درصد از دانشجویان کشور در برابر کرونا واکسینه شده اند و با اعلام مرکز ملی کرونا و… دفتر مرکزی، همه دانشگاه ها هستند

وی در ادامه با اشاره به اینکه شادابی و پویایی به دانشگاه ها باز می گردد، خاطرنشان کرد: آموزش های لازم در تمامی مراکز دانشگاهی کشور انجام می شود و به مرور زمان هر مشکلی برطرف می شود و حضور دانشجو خواهیم داشت.

اهداف دانشگاه را با قدرت در جلو ما می خواهیم برنده شدن

سرپرست جدید دانشگاه بناب به ارائه برنامه راهبردی توسعه دانشگاه بناب اشاره کرد و افزود: این برنامه تا سال 1404 پیش بینی شده و با تلاش بیشتر و بهتر آن را وارد فاز عملیاتی خواهیم کرد.

مجتبی عباسیان با اشاره به ترانزیت و موقعیت کارآمد شهرستان در منطقه گفت: بناب به عنوان یکی از قطب های اقتصادی استان و کشور معرفی شد و قطعا با کمک مسئولان شهرستان نهایت تلاش خود را برای نزدیک شدن به دانشگاه به کار خواهیم بست. به صنعت و سایر زمینه ها.

وی رشد و پویایی دانشگاه بناب در کنار دانشگاه آزاد و پیام نور را از ظرفیت های بزرگ شهرستان بناب برشمرد و بر ظرفیت علمی دانشجویی دانشگاه بناب تاکید کرد.

وی گفت: یکی از مهمترین اهداف تعریف شده در برنامه راهبردی دانشگاه، افزایش توان رقابتی این نهاد علمی در زمینه های مختلف آموزشی، پژوهشی، فرهنگی، ملی و منطقه ای است تا این دانشگاه به دانشگاه برتر جنوب شرق تبدیل شود. آذربایجان.”

عباسیان با بیان اینکه یکی از اهداف تعریف شده دانشگاه بناب تامین نیازهای واحدها و واحدهای بناب است، گفت: ما تمام تلاش خود را برای رفع مشکلات آب به عنوان یکی از معضلات اصلی شهر و احیای دریاچه ارومیه، گسترش روابط بین الملل، توجه ویژه به مراکز رشد و تقویت کسب و کار انجام خواهیم داد. و ارتباط دانشگاه با صنعت.

وی افزود: بزودی با استفاده از ساختمان اداری دانشگاه و کتابخانه در سایت جدید دانشگاه و راه اندازی مدرسه شبانه روزی متاهلین و شبانه روزی پسرانه، راه اندازی مسائل اجتماعی برای کارکنان و اعضای هیات علمی، ایجاد صندوق حمایت از کم -دانشجویان درامد و نیازمند، ایجاد استخر و سالن ورزشی مشارکتی وزارت علوم و بنیاد حامیان علم و فناوری موجب پیشرفت بیشتر و بهتر در دانشگاه بناب خواهد شد.

توضیح اعلام گام دوما انقلاب باید در، درب دانشگاه شامل یا

همچنین ایام الله دهه مبارک فجر با تبریک ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) به سرپرست معاونت آموزشی دانشگاه بناب گفت: همه مسئولین، اساتید و دانشجویان وظیفه دارند هرچه بهتر و بهتر انجام دهند. تلاش. برای تبیین گام دوم انقلاب.

حجت الاسلام عیسی رنجبر با اشاره به اینکه دانشگاه متعلق به نظام است و وظیفه مهمی در حفظ این امانت دارد، ادامه داد: و پرورش مجاهد و قلب نظام است.

اقدامات تو خوبی در، درب دانشگاه بناب به هده هست یک

رئیس سابق دانشگاه بناب نیز در این مراسم با بیان اینکه اقدامات خوبی در دانشگاه بناب صورت گرفته است، گفت: در این مدت کارکنان دانشگاه سختی هایی را متحمل شدند که از آنها تشکر و احترام می کنم.

حسین پیری به اقدامات انجام شده در حوزه های مختلف دانشگاه اشاره کرد و افزود: ارتقای دانشگاه در ارزیابی وبومتر و کسب ارزشیابی پژوهشی در بین دانشگاه های استانی و کشوری از جوایز این دانشگاه است و نرخ 2.46 در دانشگاه بناب به ثبت رسیده است. “

وی گفت: از وظایف این گروه نیز می توان به الکترونیکی شدن گروه مطالعاتی به منظور کاهش تقاضا، اخذ مجوز کارشناسی ارشد مکانیک، شیمی و برق و اخذ دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد معماری اشاره کرد. . تحصیلات. “

وی افزود: افزایش 10 درصدی مقالات موضوعی و 64 درصدی تجهیزات آزمایشگاهی از جمله اقداماتی است که در حوزه پژوهشی انجام شده است.

پیری گفت: صنعتی شدن آشپزخانه افتتاح زمین بسکتبال پرستاران و کسب مرکز مشاوره نمونه در سال های اخیر و همچنین جوایز دریافتی اداره تربیت بدنی در حوزه دانشجویی است.

وی خاطرنشان کرد: در زمینه ساخت و ساز اقداماتی از جمله سنگ تراشی سالن ورزشی و راه اندازی آسانسور PF UK و انجام مناقصه برای ادامه فعالیت پروژه کتابخانه انجام شده است که امیدواریم انجام شود. نخواهد بود. برخی در تمسخر و خداوند متعال می پذیرد.

مردم بناب حق شناسی مدیران کشتکش آن ها هستند

در این مراسم فرماندار بنابو با اشاره به اینکه مجتبی عباسیان فرزند شهرستان و آشنا به نقاط قوت و ضعف شهرستان است، افزود: این انتخاب در اعتلای دانشگاه بنابو و شهرستان موثر خواهد بود و آرزو داریم. این راه موفقیت را افزایش داد.

شهریار فتحی عباسیان را شخصیتی علمی خواند و مسئولیتی را که تعریف کرد خطیر دانست و گفت: تغییر مدیریت در همه عرصه ها می تواند تحول مثبتی باشد زیرا ایده ها، نگرش ها و توانایی های جدیدی را برای مجموعه به ارمغان می آورد.

وی مردم شهرستان بنابو را پرتلاش، قدرشناس و دلسوز دانست و با بیان اینکه از زحمات مدیران پرتلاش قدردانی می کنیم، گفت: قطعا هر پست و مقامی روزی به پایان می رسد و یک مدیر موفق خداوند را خشنود خواهد کرد. «برای خدمت به مردم.

وی همچنین از رئیس جدید دانشگاه بناب خواست تا با در نظر گرفتن ظرفیت ها و دانش منطقه در جهت پیشرفت علمی دانشگاه بناب تلاش کند.

فتحی ارتباط دانشگاه با صنعت را ضعیف دانست و بر لزوم استفاده پژوهشی و علمی اعضای هیات علمی دانشگاه تاکید کرد و گفت: امیدواریم با تغییر نگرش این نقطه ضعف را به فرصتی برای ارتباط موثر دانشگاه و دانشگاه تبدیل کنیم. . حوزه های تولید و صنعت

فرماندار بناب شهرستان بناب را قطب صادرات خشکبار و فولاد شمال غرب کشور عنوان کرد و افزود: با پیوند دانشگاه بناب با صنعت، کشاورزی و دامپروری، رشد این شهرستان بیش از پیش شتاب می گیرد. “

به گزارش ایسنا، در این مراسم فریبرز رحیمی به نمایندگی از اعضای هیات علمی و مصطفی شانهی به نمایندگی از کارکنان دانشگاه بناب با حضور معاون وزیر علوم و تحقیقات به بیان نقطه نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود پرداختند.

من باید بگویم؛ در این مراسم از سوی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، عنوان رئیس دانشگاه بناب به مجتبی عباسیان اعطا شد.

انتهای پیام/

[ad_2]
Source link

درباره ی admin_asooweb

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *